joi, 17 mai 2012

Cum sa porti un colier statement intr-o tinuta office

Pentru tinuta office am ales o rochie in linii drepte, cu un croi minimalist. Am mers tot pe un contrast colour-blocking, insa tinuta poate functiona la fel de bine si cu o rochie in culori neutre (negru, gri sau nude) pentru a obtine un look mai sobru, mai cuminte.

Pentru un plus de eleganta, pentru a accentua linia taliei si a obtine forma de clepsidra, recomand o curea prinsa in talie, in zona cea mai ingusta. Eu am asortat-o la colier asa cum am facut si cu pantofii retro-chic. Bratarile multiple si cerceii retro, rotunzi, mi-au completat perfect look-ul final.
Colier - 80 lei






Am purtat:Colier Made by OZ
Rochie Zellia
Pantofi Stilago
Bratari Atelier A!urea
Mini cufar - Gabroveni 24
Locatie: Gabroveni 24/ Atelier A!urea
Foto by Roxana Arghirescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu