miercuri, 29 octombrie 2014

Cum sa iti faci un machiaj pop art de Halloween

Anul trecut v-am aratat doua machiaje usoare de Halloween:pisicuta vs. zombie. Anul acesta m-a atras unul super dragut! Dupa ce am analizat cateva imagini, ideea de a ma transforma intr-un personaj pop-art mi s-a parut geniala. Nu este un machiaj greu de realizat (sunt altele mult mai complexe), doar ca dureaza mai mult sa il realizezi si ai nevoie de putina indemanare. Daca nu esti o persoana migaloasa, rezultatul nu o sa fie unul reusit.

Eu am ales sa imi conturez trasaturile cu un tus de ochi. Mi-am desenat conturul fetei, sprancenele, nasul, buzele, barbia, pometii, pleoapele, dar si doua riduri de expresie (cele dintre sparncene). Ochii i-am fardat in mod obisnuit si mi-am aplicat gene false.

Pe buze am aplicat intai un rus MAC (cu ajutorul unei pensule) si apoi am realizat un model ombre cu ajutorul unui creion alb pe care l-am aplicat doar in interiorul buzelor. Pentru ca albul sa fie mai intens, am trecut mina prin flacara unei brichete (pentru o secunda).

Cu acelasi creion (incalzit la flacara) am realizat punctele albe de pe fata.

Parul l-am transformat cu ajutorul unui spray pudra de la label.m.
 

Am folosit:
Fard galben Parisax
Tus pentru ochi – Farmasi
Tus pentru conturare- Essence
Creion alb de ochi H&M
Ruj Mac Ruby Woo
In imagine - Portfard Lamonza

Iata ce a iesit!
PS: Sper sa va placa si mica poveste J  






Arata interesant, nu-i asa?

Kisses!
Oz

2 comentarii: