joi, 16 octombrie 2014

Bohemian fall

Schimbarile nu sunt usoare, iar pe mine m-a prins toamna in toiul unor schimbari radicale atat pe plan personal, cat si pe cel profesional.  Va spuneam cu putin timp in urma ca am plecat din casa in care am locuit 29 de ani J. Speram ca in luna noiembrie sa ma pot muta in noul meu apartament, dar mai devreme de luna decembrie se pare ca nu va fi gata (inca se lucreaza la el). Incerc sa privesc partea buna a lucrurilor si sa ma gandesc la faptul ca macar Craciunul il voi sarbatori in noua mea casuta!
Pana atunci, voi locui cu familia surorii mele si cu mama J

Nici trecerea de la blog la site nu este asa usoara cum mi-am inchipuit. Din pacate, am intampinat dificultati la importul tuturor informatiilor pe noua platforma, dar vestea buna este ca il voi lansa cat de curand!

"Absenta" mea de pe blog este motivata, caci am inceput sa lucrez la un nou proiect foarte important pentru mine, iar in cel mult doua saptamani sper sa fie pe blog.

Pana atunci, va las cu cateva poze facute la munca, in pauza de masa - care incepe sa fie tot mai des “sacrificata” pentru blog J



Am purtat:
Rochie si cardigan H&M
Cizme Berskha
Esarfa KVL
Curea Zara





Tinuta mea a fost inspirata din colectia Burberry Prorsum pentru sezonul rece 2014, dar si de un outfit purtat de Olivia Palermo in cadrul saptamanii modei de la Londra.


Mi se pare super interesant cum au accesorizat look-urile cu acele esarfe supradimensionate. Schimba intregul aspect, nu-i asa?

Kisses!
Oz

Un comentariu:

  1. Da, e o idee chiar faina cea cu esarfele purtate in acest mod. Outfit-ul tau e foarte reusit. Cizmele sunt superbe. Pupici!

    RăspundețiȘtergere