duminică, 28 septembrie 2014

Demachiere in doi pasi

Tenul meu este mixt si sensibil. De indata ce nu beau cei 2 l de apa/zi, se vede pe ten, caci incepe sa se usuce si sa se cojeasca in anumite zone, ceea ce ma enerveaza cumplit pentru ca machiajul nu se mai intinde la fel de bine. De aceea, produsele cu care imi ingrijesc pielea de pe fata, trebuie sa fie speciale.

Descopera doua dintre produsele mele preferate de beauty!

Din trusa mea de cosmetice fac parte doua produse de curatare: Milk Cleanser si Pore Refining de la Bellapierre Cosmetics. Atunci cand ma demachiez, folosesc intai laptele, care ma scapa de mare parte din machiaj si apoi ma sigur ca am inlaturat orice impuritate cu ajutorul tonerului.



Imi place sa ma machiez si folosesc multe farduri in fiecare zi, dar inainte de culcare am grija sa le inlatur pe toate de pe fata si sa o las sa respire. In plus, tonerul are un dublu rol pentru mine. Pe langa faptul ca imi curata perfect pielea, si ma fereste pe inesteticele puncte negre, ma ajuta sa scap si de problema porilor dilatati de pe nas si obraji.


Am descoperit aceste produse pe site-ul myFragrance.ro si, din fericire, sunt incluse intr-o promotie atractiva: cumperi un produs si il primesti gratuit pe cel de-al doilea!

Vestea si mai buna: aceasta oferta se aplica la foarte multe alte produse cosmetice, dar si la parfumuri!

Vestea mai putin buna: oferta se incheie la sfarsitul acestei luni, asa ca daca vrei sa-ti completezi trusa de beauty cu produse de calitate, dar la un pret mai mic, acum este momentul sa faci noi achizitii!

Nu rata postarea de maine daca vrei sa afli ce parfum mi-am ales tot de pe myFragrance!

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu