miercuri, 17 septembrie 2014

Colectia C&A pentru sezonul rece 2014

Ieri am reusit sa ajung la doua evenimente foarte dragute: lansarea colectiei F/W a brandului C&A si la cea de-a 14-a editie Soirees de la Mode: Audrey Hepburn, pentru care mi-am gandit si tinuta.

Colectia C&A mi-a rezervat cateva surprize placute. Eram obisnuita sa intru in acest magazin atunci cand imi doream piese care sa reziste in fata tendintelor ce se schimba sezon dupa sezon. Mai exact, atunci cand aveam nevoie de haine basic. Noua colectie schimba aceste conceptii, caci respecta mult mai mult tendintele actuale. Am descoperit piese din imitatie de blana, jachete parka, poncho-uri, posete din imitatie de piele de reptila... toate facand parte din propunerile marilor case de moda pentru acest sezon.

Pentru colajul cu care mi-am inceput postarea, am facut o selectie cu cateva dintre produsele mele preferate.


Am purtat:
Top New Look
Fusta si Sandale Dasha.ro
Geanta miniPRIX

Da, am purtat si sutien, unul nude. Daca ar fi dupa mine, as scoate de pe piata toate sutienele albe si asta pentru ca nu se vad bine nici macar atunci cand sunt purtate pe sub haine albe, fiind mult prea evidente. Eu sunt fana lenjeriei intime de culoarea pieleii deoarece este mult mai discreta. 

 Cu prietena mea (si PR-ul meu favorit): Isabel Buganu






Emanuel Iuhas - PR C&A

 De aceasta palarie m-am indragostit pe loc! Sper sa o mai gasesc in magazine. Gasiti o poza cu ea si pe contul meu de Instagram.

Nu-i asa ca arata bine ceea ce ati vazut?!

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu