marți, 9 septembrie 2014

Cel mai bun anticearcan

Caut un anticearcan bun de foarte mult timp. Am testat numeroase produse de-a lungul timpului, dar toate m-au dezamagit. Aveau o textura prea subtire, prea groasa, se strangeau in pliuri si lasau un aspect inestetic, departe de look-ul fresh, natural, pe care imi doream sa-l obtin. De acee, mult timp mi-am acoperit cearcanele doar cu fond de ten si pudra.

Din fericire, acea perioada a trecut! Recent, am descoperit anticearcanul pe care mi-l dorisem.: Paese – corector crema.


Ce-mi place la acest corector?
-    Are textura perfecta, imi da senzatia de mousse;
-    Se intinde foarte bine pe piele, dand un aspect natural;
-    Nu se strange in pliuri;
-    Se fixeaza atat de bine pe piele, incat nu necesita un strat de pudra.

Eu am ales o nuanta cu o tenta usor portocalie (piersica), recomandata cearcanelor maro. Cu ocazia asta vedeti si cum arat nemachiata :)

Ps: Nu, nu m-a batut nimeni si dorm aproximativ 7 ore pe seara. Dar genetica... bat-o vina!

Cu anticearcan vs. nemachiata 

Pentru mine, acesta este anticearcanul perfect! Imi doream unul care sa imi permita sa port mai putin machiaj si sa arat bine in acelasi timp, sa am un look fresh.

Acesta este cel mai simplu machiaj pe care mi-l fac de cel putin 3 ori pe saptamana:


Ce produse am folosit:?
Pentru fata:
Fond de ten Estee Lauder Double Wear
 Pentru ochi, buze si sprancene:
Paleta Sleek Oh so special (prima si a treia nuanta de pe al doilea rand)
Rimel Estee Lauder Double Wear
Creion pentru sprancene Essence Eyebrow Designer 04 blonde
"Rujul" meu favorit: Creion Flormar nr.229 + un start de balsam de buze Nivea Fruity Shine
 Contouring & Highlighting
All about nude eyeshadow Essence 01 (Primele farduri de pe ambele randuri - alb si rose)
Pudra Illuskin Oriflame The One (cea mai buna si ieftina pudra pe care am incercat-o)

Probabil va inchipuiti ca imi ia mult sa ma machiez, dar nu este asa. In aproximativ 15 minute sunt gata :)

Kisses!
OZ

6 comentarii:

  1. Multumim de articol !!
    Ești f frumoasă! :*
    www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut postarea si ca nu te-am speriat cu fotografia de "before" ;))

      Ștergere
  2. Si eu trebuie sa il incerc! nu prea am probleme cu cearcanele, dar cand lucrez pana tarziu, dimineata ma trezesc ca batuta:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect! Asa ma simt si eu... dar in fiecare dimineata :)))

      Ștergere
  3. Ce frumos te-ai machiat! Iti multumim ca ne-ai dezvaluit si produsele pe care le-ai folosit. :) Am si eu cateva produse din cele pe care lei ai si tu si mi-ar placea ca, atunci cand iti permite timpul, sa ne prezinti toti pasii machiajului. Arata extraordinar si tu arati super-bine nemachiata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super postare! Arati bine si nemachiata ;) Oh so special se numara printre preferatele mele!
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere