joi, 11 septembrie 2014

Bye-bye Summer! Hello new OZ!


Aceasta va fi probabil ultima postare cu o tinuta de vara. Ca in fiecare an, cand ajung in luna septembrie, incep sa regret ca nu am reusit sa profit mai mult de zilele calduroase, de mare, de piscina, de petrecerile care se termina cu un frumos rasarit de soare, eventual pe plaja... Am senzatia ca am avut prea putine zile libere, ca nu am vizitat suficiente locuri noi. Si-asa patesc in fiecare an. Nu sunt singura, nu-i asa?!

Totusi, desi am aceste regrete, abia astept acest sfarsit de an. De ce? Ei bine, 2014 marcheaza o noua etapa in viata mea. In aproximativ 9 luni voi face 30 de ani, asa ca am decis sa ma mut singura, ceea ce inseamna ca va urma o perioada nebuna pentru mine. Pregatiti-va sa vedeti in urmatoarele luni o serie de articole Home&Deco despre fiecare coltisor din noua mea casa!

2014 este si anul in care am simtit nevoia unei schimbari pe plan profesional, In scurt timp, blogul OZ style se va transforma in oanazidaru.ro, iar aceasta schimbare se va reflecta si la nivelul contentului. Inca nu pot sa va dezvalui mai multe, dar sunt convinsa ca "noua OZ" va fi pe placul vostru. De fapt, schimbarea vine in intampinarea asteptarilor voastre. In mod indirect, voi ati cerut-o prin mesajele trimise de-a lungul timpului.

Chiar daca 2014 este un "an de sacrificiu", fiind dedicat proiectelor, job-ului, are farmecul lui. Simteam nevoia tuturor acestor schimbari, pentru a fi cu adevarat implinita!

Am purtat:
Cardigan si curea H&M
Geanta miniPRIX






3 comentarii:

  1. Super outfit , abia așteptăm postarile "home alone" hahah ♥♥♥
    www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ce imi place geanta:D Abia astept sa vad noul site. mult succes in tot ce faci. te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru "mutare"! (si la propriu si la figurat :P)
    Abia astept sa vad noul blog/site! :)

    RăspundețiȘtergere