luni, 29 septembrie 2014

Afla de unde iti poti cumpara parfumuri de lux la un pret accesibil

Nu trebuie sa castigi sume exorbitante pentru a-ti permite produse de lux. Este suficient sa afli la momentul potrivit de cele mai bune promotii. Asa s-a intamplat si in cazul meu, cand am descoperit oferta 1+1 de pe myFragrance.ro si, cu aceasta ocazie, am incercat pentru prima data un parfum oriental. La Bahr Al Noor Attar a fost alegerea mea, un parfum lemnos, tamaios, dulce (pentru ca imi plac parfumurile dulci). Initial, m-a atras ambalajul. Cum sa nu iti placa o sticla care arata precum o adevarata bijuterie?! Nu mai pun la socoteala faptul ca am inceput sa colectionez sticlute de parfum inca din copilarie. Este drept, acum adaug mai rar piese noi in colectie, caci nu ma mai impresioneaza orice, dar acesta va avea locul lui de cinste.

La Bahr Al Noor Attar s-a dovedit a fi cel mai persistent parfum pe care l-am incercat vreodata, iar la el am primit cadou inca unul in forma solida, care arata tot ca o bijuterie: Attar Jamid Qalb Al Muheet. Acesta are notele de varf de Lamaie si Rubarba, note de mijloc de Tuberoza si note de baza de Patchouly si Lemn de Cedru.

Sper sa va placa fotografiile pe care le-am facut cu acest parfum. Fiind vorba de un brand arabesc, am incercat sa ma las inspirata de aerul oriental.

Nu uitati, maine este ultima zi in care mai puteti profita de oferta 1+1 de pe myFragrance! Puteti achizitiona atat parfumuri cat si cosmetice!

Foto: Roxana Arghirescu
 









2 comentarii:

  1. Vai ce minunatie de ambalaj! Mie imi plac aromele orientale, dar mereu m-am intrebat daca astfel de parfumuri nu sunt prea intense, prea grele? Sticluta e clar o bijuterie si ma tenteaza grav :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte puternic. Il recomand doar seara :) Sa te uiti pe site-ul lor, sa vezi cum arata si celelalte sticlute :D Sunt superbe toate!

      Ștergere