luni, 9 iunie 2014

The Minister Of Elegance - proiectul care a reunit cele mai chic femei din Bucuresti

La sfarsitul lunii mai am fost implicata intr-un nou proiect interesant, “The Minister Of Elegance”, gandit de brandul Lia Avram, care a strans sub acelasi concept unele dintre cele mai stilate femei din Bucuresti.

Pentru ca s-a dorit celebrarea feminitatii in outfituri masculine, am ales sa imbrac o tinuita Stefanel, pe care am accesorizat-o cu o palarie fedora. Rujul rosu nu poutea lipsi si nici trabucul...

Cadrele au fost surprinse de Horia Stan iar Mircea Zanian a realizat un video spectaculos cu toate tipele implicate in acest proiect. Pe mine ma puteti vedea la minutul 2:05.
 





Imaginile de sus sunt cele oficiale, dar nu ne-am putut abtine si ne-am mai jucat si noi cu aparatul foto:




M-am bucurat sa le am alaturi in acest proiect pe Gabriela si Isa.

Impreuna cu designerul Florin Dobre, un sustinator al proiectului.


Pe profilul de facebook al brandului Lia Avram puteti vedea toate fotografiile realizate in cadrul acestui proiect.

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu