duminică, 29 iunie 2014

Lady in red at Feeric Fashion Days

In ultima zi a Feeric-ului am purtat o rochie rosie. De cand m-am facut blonda, ador sa port tinute rosii. Iar de cea din fotografiile de mai jos m-am indragostit instant. Imi placea mult jocul cu plasa nude, care dezgoleste anumite portiuni ale corpului. Vazusem o multime de astfel de tinute in colectiile marilor designeri, asa ca am fost super happy cand am dat peste aceasta minunatie intr-un magazin Koton.

Trench-ul nu era in planul initial, dar vremea schimbatoare din Sibiu l-a facut sa fie o piesa obligatorie. Geanta Busta si pantofii nude Dasha.ro mi-au completat tinuta.

Trebuie sa-i multumesc Manuelei (cea care a avut rabdare sa-mi faca pozele) si Sandrei, care ne-a imprumutat aparatul foto :)

 







Cum a fost in a V-a zi la Feeric Fashion Days?

Prima prezentare a avut loc la Palatul Brunkenthal - Avrig. Anca Stanila si-a prezentat creatiile din materiale vaporoase intr-o atmosfera de basm, astfel ca modelele au devenit adevarate zane.


Cu toate acestea, prezentarea pe care am asteptat-o inca de cand am ajuns la Sibiu, a fost cea a lui Iris Serban, care s-a tinut pe Podul Regina Maria. Pana sa inceapa show-ul vremea fusese extrem de schimbatoare, ba chiar incepuse sa picure, iar cu doar cateva minute inainte ca primul model sa-si faca aparitia, a iesit un soare extrem de arzator. Vremea a fost perfecta pentru cea mai frumoasa colectie din cadrul Feericului. 
Iata cateva tinute preferate: 


In aceeasi zi a avut loc si prezentarea Yvette Hass pe care, din pacate, am reusit sa o ratez. Din colectia ei mi-au placut mult rochiile impodobite cu paiete.


Seara s-a incheiat cu ultima Gala in cadrul careia si-au mai prezentat colectiile: Paula Paduroiu, Cristina Dan, Georgiana Nicolaescu – Giuka, Guban, Bojana Dolamic, La Mode Toujours si Adina Buzatu. Mai multe imagini din timpul prezentarilor veti gasi pe pagina de facebook Feeric.

Ultima Gala s-a tinut de aceasta data in Piata Mica, dar trebuie sa recunosc faptul ca mi-a placut mult mai mult atmosfera din cadrul primei Gale, care din cauza ploii a trebuit sa se mute in Hala Balanta. Sper ca nu ati ratat prima postare despre Feeric, in care am dat detalii despre acea zi.

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu