duminică, 1 iunie 2014

Fericirea sta in culori

Pentru ca este ziua copilului, am pregatit o postare foarte colorata si mi-am propus sa vorbim despre fericire, despre ceea ce ne face fericiti, despre lucrurile marunte care ne schimba dispozitia. Iar in cazul meu, asta se intampla atunci cand port tinute colorate! Le ador pe cele pastelate (in special rose si bleu), iar mix-ul cu nuante neon este de-a dreptul irezistibil! Pentru postarea de astazi am ales sa combin doua culori promovate de Institutul Pantone pentru 2014: bleu linistit si frezie galbena. Cand aud denumirea lor deja ma gandesc la un camp plin de flori, la mare... si starea de spirit mi se schimba instant. 

Pe voi ce va face fericiti?


Fotograf: Mihnea Ratte
Locatie: Promenada


Am purtat:
Top si fusta - Dasha.ro
Pantofi mini PRIX
Bratara Sammydress
Cercei H&M








Nu ratati urmatoarele postari cu fotografii din vacanta petrecuta in Lefkada! Si ele vor fi pline de culoare. Fericirea chiar poate fi surprinsa in imagini!

Pana atunci, va astept pe Instagram: http://pantone.com/pages/pantone/index.aspx

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu