duminică, 18 mai 2014

"Fashion meets business" by Wolford, proiectul in care sunt implicata in calitate de speaker

De saptamana trecuta am inceput un nou proiect, care imi este foarte drag, asta si datorita faptului ca marcheaza o noua etapa in cariera mea, cea de speaker. 

Va spuneam cu ceva timp in urma ca am fost desemnata brand ambasador Wolford in blogosfera. Ei bine, colaborarea mea cu acest brand minunat depaseste spatiul virtual, caci in perioada urmatoare vom sustine mai multe prezentari in companii renumite, unde voi vorbi despre tendintele din moda din 2014, cele care pot fi adoptate si in mediul business. 

"Fashion meets business" este primul proiect in care sunt implicata in calitate de speaker si care imi ofera ocazia sa interactionez cu femei de cariera din zona corporate si sa le ofer sfaturi si trucuri vestimentare, astfel incat sa se simta cat mai bine in hainele pe care le poarta zi de zi.

Proiectul a debutat cu o vizita la Toyota Romania. Emotiile unui nou inceput au fost spulberate de indata ce am intalnit grupul de femei vesele, unite si pline de viata de acolo. Ne-am simtit extraordinar si prezentarea s-a transformat rapid intr-o intalnire ca intre prietene. Din fericire, atmosfera a fost surprinsa si in fotografii. Puteti vedea mai multe imagini pe pagina de facebook Wolford.



La aceasta prezentare am purtat:
Blazer si camasa New Look
Fusta din imitatie de piele Zara
Pantofi Dasha.ro







Cu echipa Toyota


 Cu Alexandra Stoian, Managerul Brandului Wolford si Isabel Buganu (Think PR), cea care a venit cu ideea acestui minunat proiect





Nu ratati postarile viitoare, cand va voi povesti cum a fost cea de-a doua prezentare, sustinuta la Vodafone Romania.

Kisses!
Oz

Un comentariu: