joi, 24 aprilie 2014

Cum sa ai un ten perfect. Afla ce contine trusa mea de machiaj!

Anul acesta, make-up artistii au promovat naturaletea si tipurile de make-up cu tenuri ca de portelan. Cum facem sa obtinem un machiaj cu ten perfect? Aflati secretele mele de frumusete si descoperiti produsele pe care le folosesc zilnic.


Cum sa ai un ten perfect

De mai bine de o luna folosesc o crema de la Uriage: Isofill Focus Rides Crème Riche. Are o textura extrem de interesanta, cum nu am mai vazut la nicio alta crema, fiind asemanatoare cu cea a primerului. De aceea, consider ca este baza ideala pentru un machiaj. Se gaseste in farmacii si costa aproximativ 115 lei.

Peste crema, pentru un machiaj mai light, de zi, aplic BB Cream Matte 9 in 1 de la Rimmel. Desi prefer fondurile de ten, am avut ocazia sa testez acest produs intr-o pauza in care asteptam sa imi vina o comanda cu Estee Lauder Double Wear, iar acum il recomand. "M-am mai jucat" si cu alte BB Cream-uri, dar cel de la Rimmel are o acoperire buna (ceea ce se intampla mai rar la un produs de acest gen), care imi place. Pretul este mai mult decat accesibil: 30 lei.


In ceea ce priveste fardurile, cel mai des folosesc trusa Oh So Special de la Sleek. Mai exact: prima culoare de pe al doilea rand o aplic pe pleoapa mobila, umbra o realizeze cu cea de-a treia culoare de pe al doilea rand, iar pe arcada, folosesc prima culoare din stanga-sus. Pret aproximativ: 12 $.

Pentru iluminare folosesc doua farduri din trusa Christian Dior. Pe arcada aplic fardul din stanga-jos, iar in coltul intern aplic fardul din mijloc.

Din pacate, exact nuantele mele preferate s-au sfaramat dupa ce mi-a cazut  trusa din mana... Pret aproximativ: 224 lei.

Pentru a-mi matifia tenul si a fixa BB Cream-ul, aplic intai un strat de pudra CK Pure White Treatment. Eu aveam deja  o caseta de la o pudra mai veche, asa ca am preferat sa-mi achizitionez doar o rezerva. Am facut smart shopping si am luat-o cu doar 48 lei de pe Stawberrynet.

Blush-ul pe care l-am testat in ultima perioada este de la Maqpro, un brand de produse profesionale abia lansat pe piata din Romania. Este extrem de pigmentat, asa ca reusesc sa imi colorez instant pometii cu un strat subtire.

La final, pentru a uniformiza machiajul, aplic un strat de pudra Guerlain Météorites 03 Teint Doré. Ador mirosul acestor perlute, care imi ofera acea stralucire discreta, ca de portelan.

Nu o recomand in locul unei pudre compacte sau pulbere, caci nu are putere de acoperire. Pentru mine este un produs de make-up care imi imprumuta din pretiozitatea lui de fiecare data cand il aplic pe ten. Pret: peste 200 lei.



Din trusa mea de machiaj mai fac parte:

- Un creion Barry M (pret aproximativ 15-20 lei) care desi este pentru ochi, eu il folosesc pentru sprancene. Il aplic doar cu pensula tesita si finisez aspectul sprancenelor cu ajutorul unui gel special:  Astor Seduction Codes Brow Gel (pret aproximativ 18-20 lei).
- Un rimel Hello Kitty (l-am primit si nu am reusit sa gasesc nicio informatie despre el pe internet). Imi place pentru ca imi alungeste destul de mult genele.
- Rujul favorit, rosu, extrem de rezistent: Mac Ruby Woo. Eu l-am cumparat din aeroport din Milano si m-a costat in jur de 60 de lei, dar in magazinele din Romania ajunge la aproximativ 100 lei.

Spre ca v-au fost de folos toate aceste informatii.


Cititi si articolul "In 2014 se poarta rujul portocaliu!".

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu