duminică, 30 martie 2014

Bloggers can be friends

Va spuneam inca din postarea trecuta, ca in toate sedintele foto pe care le-am facut in ultima perioada, am implicat persoane care imi plac, imi sunt dragi. Dana este una dintre ele, o bloggerita pe care nu am mai avut ocazia sa o vad prea des in ultima perioada, caci s-a dedicat in exclusivitate job-ului din banca, dar cei care sunt mai vechi de trei ani in blogosfera isi amintesc de Leather and lace. Vestea buna este ca Dana planuieste sa revina cu un nou blog, sa faca un mic rebranding, asa ca pot doar sa ma bucur de faptul ca o voi vedea mai des.

Pe Dana o stiu de mai bine de trei ani, cam din perioada in care filmam spotul pentru Comunitatea Fashionistelor si face parte din acea categorie de oameni cu care poti sa nu te vezi o perioada lunga de timp, caci atunci cand ii revezi, este ca si cum nu a trecut nicio zi.

Asa s-a si intamplat, ne-am revazut la un eveniment dupa mai bine de un an si i-am propus imediat sa facem o sedinta foto impreuna. Cum a fost? Fun, fun, FUN, si asta datorita faptului ca sedinta noastra foto a avut loc la Galateca, cea mai creativa si originala galerie de arta contemporana din Bucuresti.

Locatie: Galateca












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu