marți, 25 februarie 2014

Cum sa reinventezi piesele mai vechi din garderoba

Pentru tinuta de astazi m-am inspirat din doua look-uri semnate de case de moda celebre: Victoria Beckham (spring 2014) si Christopher Kane (fall 2014). Ambele se incadreaza intr-un trend popular in acest an, cel sporty-chic.

Atunci cand vine vorba de asortarea fustelor cu peplum, in topul preferintelor mele este combinatia de fusta si crop top. Mi se pare ca se completeaza perfect, dar deja v-am aratat o tinuta de acest gen. Pentru cea de-a doua fusta cu peplum, pe care am cumparat-o de la H&M, mi-am dorit sa va propun ceva cu totul diferit, asa ca am optat pentru trendul sporty-chic si am purtat pe deasupra o geaca din fas. Pentru a evita aspectul de Omulet Michelin, am ales sa-mi accentuez talia cu ajutorul unei curele late.

Jacheta o aveam de cativa ani buni in garderoba, dar cum ma imbrac foarte rar in tinute sport, nu prea am purtat-o. Cu ocazia noilor tendinte, cred ca am sa incep sa o port mai des. De-asta prefer sa imi pastrez hainele, chiar daca se demodeaza, caci moda este ciclica. Tare mult imi mai place sa-mi reinventez piesele mai vechi din garderoba si sa compun cu ele tinute moderne. Atunci am cea mai mare satisfactie din punct de vedere vestimentar.
........................................................
I had this jacket in my wardrobe for several years, but since my style is not that casual, I wore it just a couple of times. I was so pleased to see how good it looked with my new peplum skirt (my new obsession when it comes to skirts)! I have the greatest satisfaction when I manage to pull of a new and modern outfit with the old items from my wardrobe. Hope you like this sporty-chic outfit just as much as I do!





Am purtat:
Geaca din fas: Sprider
Fusta, cercei si cizme: H&M
Geanta: Dasha.ro
Colier: Sammydress
Ochelari: Koton




Kisses!
Oz

Think positive, it's the best thing you can do!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu