marți, 14 ianuarie 2014

S-a lansat M Calendar!!!

Momentul pe care il astept din noiembrie 2013, a sosit! 
Acestea sunt fotografiile cu Grace Kelly, din care au fost inspirate cadrele mele:

 

Si acestea sunt fotografiile oficiale din calendar:


 Acesta este cadrul meu preferat:




 Cat de bine arata calendarul! Coperta este realizata din piele.


La acest proiect au luat parte alte 11 blogerite de moda. Fiecare are cel putin un cadru minunat! Preferatele mele sunt:

FEBRUARIE - Coco Chanel


Acesta este cadrul meu preferat din tot calendarul! Imaginea pare rupta dintr-un film de epoca. I love IT!


MARTIE - Madonna


APRILIE - Twiggy


MAI - Heidi Klum
 Are un corp perfect, nu-i asa?

IUNIE - Brigitte Bardot


IULIE - Audrey Hepburn

Cand sangele unui fashion icon aproape iti curge prin vene, se vede!


AUGUST - Carry Bradshaw


SEPTEMBRIE - Katharine Hepburn 
Madalina - http://filedecouleur.blogspot.ro/
 Un alt cadru perfect!


OCTOMBRIE - Sophia Loren
Ador modul in care Gia se integreaza in peisaj!


NOIEMBRIE - Jackie O


DECEMBRIE - Dita Von Teese


M Calendar 2014 - Fashion Icons Tribute a insemnat peste 30 de zile de lucru, peste 10 mii de cadre trase in 36 de locatii, 12 modele si multi alti figuranti. Calendarul va avea 36 de pagini imbracate intr-o coperta din piele si poate fi achizitionat direct de pe site-ul http://www.thecalendar.ro/calendare/13-2014. Pretul unui calendar este de 80 de lei.

Fashion Icons Tribute este cea de-a sasea editie a proiectului M Calendar, urmand proiectelor anterioare Women in Real Life, Circoteque, The Natural Beauties of Romania, Sibiu Baroque BaROCK si 555 Flavours.

Intamplarile minunate, legate de acest proiect, nu se termina aici. Din pacate, evenimentul de lansare nu a mai putut fi organizat la Bucuresti, asa ca am stabilit sa amanam petrecerea pentru sfarsitul lunii iunie, cand vom lua parte la un alt eveniment extraordinar, Feeric Fashion Days, organizat de acelasi Mitichi plin de creativitate. Abia astept sa le cunosc pe toate bloggeritele!

Va recomand si postarea: http://ozfashionista.blogspot.ro/2013/11/making-of-m-calendar-fashion-icons.html. Aici veti gasi mai multe fotografii de making-of si impresiile la cald despre acest proiect care mi-a adus atata bucurie.

Sper sa cumparati calendarul si sa va placa la fel de mult cum imi place mie!

Kisses!
Oz

7 comentarii:

  1. E frumos calendarul. Imi plac inspiratiile si pozele realizatesunt superbe. Ai iesit foarte bine si mie imi lace mult a doua poza, unde porti rochia Pronovias, e superb cadrul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult ca iti place! Chiar este un proiect de suflet, si cred ca se vede asta.

      Ștergere
  2. De abia asteptam sa il vad, sunteti superbe! Pur si simplu ador pozele. Este un obiect decorativ superb :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, e o realizare de exceptie pentru intreaga echipa. Iar tu, draga mea Oana, esti o diva ce se reinventeaza permanent si ne surprinde placut de fiecare data. Si, sa nu uitam ca ipostaza cu tine in rochie de mireasa e...perla calendarului, iar pentru mine ramane aceiasi imagine minunata , numita...dorinta. !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Lili de 1291728237 de ori! Mereu esti atat de prezenta in activitatea mea, iar prin feed-back-ul tau primesc si doza de energie de care am nevoie pentru a realiza noi si noi proiecte. Chiar ma gandeam ca acea fotografie o sa-ti mai potoleasca putin din dorinta. Momentan nu am vesti bune in aceasta privinta, va trebui sa mai asteptam :))) Te pup tare si abia astept sa ne revedem in februarie.

      Ștergere