luni, 6 ianuarie 2014

Cum sa iti faci o fundita din par. Cel mai simplu tutorial!

Cel mai citit articol de pe blogul meu este legat de funditele realizate din par, asa ca m-am hotarat sa fac cel mai simplu tutorial, care sa va ajute sa reproduceti o coafura atat de haioasa! Acum mai bine de doi ani mi-am facut prima data o fundita din par, special pentru targul Cosmetics Beauty Hair, si a fost foarte apreciata, asa ca sper sa va placa si voua.

Cel mai mult imi plac funditele din par pozitionate intr-o parte. Totul incepe cu o coada prinsa cat mai sus. Elasticul se rasuceste de cateva ori in jurul cozii, dar la final nu se scoate de tot, ci doar pe jumatate, astfel incat sa ramana o bucla cu varfurile orientate inspre exterior.

Foto: Roxana Arghirescu

Cum se face pas cu pas o fundita din par


Aceasta bucla se imparte in doua.


Fiecare sectiune din fundita se fixeaza cu agrafe. Acestea se imping din spate spre partea din fata. Varful cozii ramane in exterior.


Dupa ce ce s-au fixat sectiunile fundei, se aplica fixativ si se netezesc firele rebele. Eu am folosit Chi Natural Hold.


Pentru a reproduce cat mai bine o funda, trebuie sa-i facem partea din mijloc. Aceasta va fi realizata din varful cozii, care se aduce din spate spre fata, se ruleaza pe interior, si se fixeaza cu agrafe.

Eu am foarte multe fire scurte, care se regenereaza. Pentru a obtine o coafura cat mai bine netezita, folosesc un truc. Aplic putin fuxiativ pe un pieptene cu zimti desi si il trec usor pe suprafata parului, de la radacina spre partea de top.


 Asta a fost tot! Simplu, nu-i asa? Iar rezultatul este ADORABIL!




Daca aveti intrebari legate de realizarea funditelor din par, le astept!

Kisses!
OZ

4 comentarii:

  1. Vai, ce dragut arata!
    Iti sta super! Si cu machiajul asta pari o pin-up girl :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana,esti o frumoasa!Te invidiez pentru parul tau frumos :)

    RăspundețiȘtergere