marți, 24 decembrie 2013

To-do list pentru vacanta de iarna

Asteptam acest concediu cu atata ardoare! Toata oboseala din timpul anului a atins cote maxime, asa ca in aceasta ultima saptamana am un plan bine stabilit:

1. Ma voi culca la fel de tarziu cum am facut-o si in timpul anului, dar ma voi da jos din pat extrem de tarziu!!!  Adio alarma de trezire!!!
2. Ma voi uita la cat mai multe seriale & filme. Da, ati ghicit! Tot din varful patului calduros si pufos!
3. Voi merge la film cu verisoara mea mica! Miss U Girl! Da, sunt o cinefila declarata!
4. Voi petrece muuult mai multe clipe minunate alaturi de toti cei care imi sunt dragi. In ultima saptamana din an timpul are mai multa rabdare cu noi, nu-i asa?
5. Ma voi rasfata cu multe tratamente de infrumusetare. Visez inca de acum la o masca din ciocolata!
6. Voi merge la patinoar. Este singurul sport de iarna care ma atrage :)
7. Voi face noi tutorial de hair style pe care le aveam in plan, doar ca nu am avut timp de ele. Mai sunt pe lista: un tutorial de make-up (cel pe care mi-l fac cel mai des), dar si un articol cu produsele mele de frumusete preferate din 2013. Astept sa-mi spuneti pe care ati vrea s ail cititi mai repede.

Cam acestea ar fi to-du-urile la o prima strigare. Lista ar putea continua la nesfarsit, dar vacanta nu este atat de generoasa. Pe 6 ianuarie ma reintorc la job!

Vacanta asta o sa fie de poveste! Iar fotografiile pe care le-am pregatit pentru aceasta postare, ilustreaza perfect asta! Sper sa va placa! Din echipa care m-a ajutat sa realizez aceste cadre minunate, au facut parte preferatii mei:

Make-up: Suzana Visan
Locatie: Casara

Va doresc sa aveti parte de un Craciun magic, sa petreceti multe momente speciale alaturi de cei dragi, iar Mosu’ sa fie extrem de darnic!










4 comentarii: