marți, 26 noiembrie 2013

De unde ne inspiram pentru tinutele sezonului rece?


Din pacate, vremea nu mai este blanda cu noi, asa ca trebuie sa incepem sa cautam noi surse de inspiratie pentru outfiturile chic de iarna. Lookbook-urile brandurilor de mass-market ofera idei de tinute foarte interesante, iar in cel propus de Motivi am gasit cateva dintre cele mai importante tranduri din acest sezon, care se afla si printre preferatele mele.

Dependenta de tartan se trateaza cu bluze si pantaloni de influenta punk. Aceste piese pot fi asortate cu succes la leggings din imitatie de piele si pulovere supradimensionate. In ceea ce priveste incaltamintea, sunt recomandati bocancii sau modelele de tip biker boots.

Tinutele rock-chic raman si in tendintele sezonului rece si pot fi readaptate, astfel incat look-ul final sa fie unul feminin. Piesele cu insertii din piele si fustele mini devin achizitii must-have in acest caz, iar in functie de stilul preferat in viata de zi cu zi, incaltamintea poate fi de tip biker-boots (pentru un outfit casual) sau poate fi inlocuita cu o pereche de botine cu toc cui si elemente metalice decorative (pentru un aspect fierce).

Look-ul tomboy, cu influente masculine, ramne si el de actualitate, iar in aceasta categorie gasim o alta piesa must-have a sezonului rece: paltonul supradimensionat, care ar trebui sa fie purtat in tinute cat mai feminine, pentru un contrast reusit.

Toata vara am purtat piese cu imprimeu floral, iar situatia nu se schimba foarte mult odata cu scaderea temperaturilor. Singura diferenta este legata de faptul ca acestea isi schimba culorile si sunt "asortate" sezonului rece.

Eu m-am lasat inspirata de aceste tinute Motivi si le-am readaptat la stilul meu vestimentar. Pentru ca ador elementele rock-chic, am ales cateva accesorii pe care sa le pot purta la tinute feminine, chiar office. La o rochie pulover (aceasta piesa se poarta mai mult ca oricand in 2013!) am asortat o pereche de botine cu varf metalic, o geanta cu bretea din lant si o curea realizata din fasii de piele si lanturi. Manusile tip biker si bratara cu tinte mi-au completat perfect look-ul offfice si rebel in aceeasi masura.

Foto: Roxana Arghirescu



Intregul look este compus din piese Motivi




Motivi poate fi si sursa voastra de inspiratie. Este extrem de usor sa fiti la curent cu tendintele pe care ei le propun, urmarind Motivi pe platforma preferata: FACEBOOK; TWITTER @motivifashion; INSTAGRAM @motivifashion; PINTEREST; YOUTUBE sau FOURSQUARE.

2 comentarii: