miercuri, 11 septembrie 2013

Shopping online: noi achizitii pentru sezonul de tranzitie

Ador sa fac achizitii online, iar conceptul "shopping on the go", de oriunde, oricand, ma incanta cel mai tare. Sunt mereu in cautarea unor piese noi, care sa-mi completeze tinutele deja existente in garderoba, asa ca incerc sa fructific orice moment si sa accesez chiar de pe telefonul mobil magazinele online preferate.

miniPRIX este cel mai mai nou magazin, care a lansat o aplicatie menita sa faciliteze plasarea comenzilor chiar de pe telefoanele mobile. Aplicatia este disponibila gratuit pe platformele iOS si Android si marcheaza 4 ani de existenta in online a brandului miniPRIX.

In doar sase zile de la lansare, aplicatia a fost descarcata de peste 20.000 de ori, iar eu m-am numarat printre ei.

Tinutele achizitionate sunt ideale pentru sezonul de tranzitie. In aceste zile calduroase le voi purta ca atare, urmand sa le completez cu jachete din denim sau trench-uri, de indata ce temperaturile vor scadea in termometre.

Pentru ambele tinute m-am lasat inspirata de cele mai noi tendinte in materie de culori, propuse de Pantone, autoritatea globala in acest domeniu.


Prima tinuta are in centrul atentiei o singura pata de culoare: o fusta acai, de un mov inchis.


 

Ador aceasta geanta! Am achizitionat-o cu gandul la faptul ca se va purta albul si in sezonul rece.


Outfit complet miniPRIX:




Un alt avantaj al aplicatiei miniPRIX: pe langa preturile mici cu care ne-am obisnuit, de aceasta data brandul mai ofera un discount suplimentar de 10% si transport gratuit, tuturor celor care plaseaza comenzi in aceasta perioada.


Pentru cea de-a doua tinuta am ales mai multe culori care se regasesc in peisajul toamnei. Am mixat o bluza Deep Lichen Green, cu o fusta Carafe, o curea Myconos Blue si o geanta Turbulence.


Tinuta miniPRIX:
Bluza | Fusta | Pantofi | Curea | Bratara | Geanta no name


Fotografii realizate de Gabriela Singureanu

Nu ratati ocazia de a face smart shopping pentru noul sezon. Descarcati si voi aplicatia miniPRIX!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu