duminică, 22 septembrie 2013

Cum am sarbatorit 20 de ani de Motivi

Vineri seara am sarbatorit, alaturi de alte cateva bloggerite, 20 de ani de Motivi. Petrecerea a avut loc in Baneasa Shopping City si, totodata, am sarbatorit si schimbarea de look a magazinului, fiind al treilea din lume, dupa Shanghai si Milano, care are parte de un makeover in stil italian.


M-am bucurat sa ma numar printre bloggeritele care au fost invitate sa ia parte la acest proiect, un grup restrans, format doar din 10 fete: Dana Rogoz, Diana Enciu si Alina Tanasa, Gabriela Atanasov,  Ana Maria Morodan, Raluca si Silvia (Bucharest Style), Denisa (Fashion in my eyes) si Koko (Special Koko). Si pentru ca am fost invitate speciale, am purtat tinute compuse din cea mai noua colectie Motivi. A fost extrem de interesant sa observ ce piese si-au ales celelalte bloggerite, cum le-au asortat si au dat o nota personala look-ului final.

Eu am optat pentru o tinuta rock-chic, formata dintr-o jachetele din imitatie de piese, un tricou, o fusta tip stilou si cu fermoar in loc de slit, astfel incat sa pot sa ii schimb crapatura in functie de preferinte, un colier statement si o poseta cu lant. Alegerile au fost unele extrem de inspirate, caci toate piesele sunt versatile, deci le voi putea purta in numeroase alte tinute.

O sa revin cat de curand cu mai multe imagini de la petrecere, dar pana atunci va las cu cele de street style, pe care le-am facut cu tinuta mea Motivi.

Fotografii realizate de Desidart







V-am mai pregatit si cateva imagini cu o tinuta casual, stil pe care il adopt foarte rar. Piesa centrala a acestui outfit este tot din colectia Motivi, lansata in Milano, unde s-a organizat pe 17 septembrie Vogue Fashion's Night Out. Acest tricou m-a cucerit din prima.



Nu ratati postarea "Cum mi-am schimbat stilul in ultimii 20 de ani".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu