marți, 6 august 2013

Braided hat tutorial: Cum sa-ti faci o palarie impletita din prorpiul par

Mi-am propus sa ii dau parului meu o pauza de la uscatul cu peria, asa ca saptamana trecuta am inceput sa "inventez" noi coafuri, astfel incat parul meu sa arate in continuare bine. Asa am ajuns la aceasta palarie impletita. Obisnuiam sa-mi fac o palarie falsa cu ajutorul unui burete de cocuri, dar trebuie sa recunosc faptul ca aceasta varianta imi place mult mai mult si, in plus, este versatila.


Daca va place coafura, iata ce pasi trebuie sa urmati:

1. Varfurile trebuie sa fie usor ondulate - il puteti rasuci cat inca este ud si sa-l lasati sa se usuce in aceasta forma;
2. Trasati o carare sub forma de "U" intors;


3. Prindeti atat partea de jos, cat si cea de top in cate o coada. Camuflati elasticul cozii superioare. Rasuciti o suvita de par peste este si fixati-o cu o agrafa;
4. Impartiti coada superioara in trei suvite. Fiecare suvita va fi la randul ei impartita in trei. La final trebuie sa obtineti trei codite subtiri impletite.


5. Impletiturile se fixeaza cu ajutorul unor agrafe. Cu acestea veti prinde cozile dupa ce le veti rasuci;
6. Pentru a da mai mult amploare impletiturilor, trageti usor de suvitele de par. Impletitura se va largi si va da senzatia de par mai bogat;


7. Se ia coada din exterior si se rasuceste pe sub celelalte doua. Se formeaza un cerc si se fixeaza coada cu cateva agrafe;
8 si 9. Se procedeaza la fel si cu urmatoarele doua cozi. De fiecare data se rasucesc mai mult si mai aproape de baza, astfel incat sa nu ramana spatii prea mari intre impletituri;


10. Se camufleaza si elasticul cu care am prins coada de la ceafa.

Iata cum puteti realiza o coafura de efect in doar 10 pasi! Nu este atat de complicat, nu-i asa?

Fotografii realizate de Roxana Arghirescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu