joi, 18 iulie 2013

O zi in Delta

Fiind un rac veritabil, ador sa ma balacesc la piscina. Cea mai mare bucurie o am atunci cand descopar piscine cu privelisti care iti taie rasuflarea, mai ales cand nu sunt nevoita sa parasesc tara pentru asta. Prima piscina de care m-am indragostit, a fost cea din cadrul complexului Marina Regia din Navodari. V-am povestit despre ea in postarea "A doua zi - illy issimo summer trip".

Weekendul trecut am avut norocul sa gasesc o noua piscina superba. Este vorba despre cea din resortul Lenepuf, situata exact pe malul Dunarii. 

Cu aceasta priveliste mi-am inceput ziua si nu mi-as mai fi dorit sa plec de acolo.







Dupa-amiaza mi-am petrecut-o la o plimbare pe Dunare. Experienta este una inedita. A fost extraodinar sa vad atatea "zburatoare" in mediul lor natural, nuferi galbeni, libelule rosii, chiar si cai salbatici!

Exista o multime de casute pe malul Dunarii. Ideal ar fi sa te cazezi la una dintre ele si sa petreci macar un weekend in acest loc minunat si sa-l explorezi pe indelete dintr-o barca mica. Asa vei putea sa te strecori printre salcii si copaci si sa opresti ori ce cate ori doresti, pentru a admira frumusetile naturii. Nu pot sa-mi scot din minte hamacul de pe malul Dunarii de la Casa dintre salcii. Acela este locul ideal unde sa te deconectezi de viata agitata din Bucuresti.


Foto by Roxana Arghirescu








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu