sâmbătă, 8 iunie 2013

Preview H&M A/W 2013 collection: Veste populare, tendinte masculine si decoratiuni interioare

Joi am fost sa vad preview-ul colectie H&M pentru sezonul rece. Desi abia am intrat in luna iunie, in showroom-ul H&M am fost intampinati cu piese din lana, din blana artificiala, cu veste si cojoace.Colectia este  destul de sobra, cu influente masculine, usor minimalista si saraca in culoare, spre deosebire de cea masculina, care contine atat nuante de alabstru, cat si de verde. Negrul predomina, fie ca vorbim de piesele din piele, din lana, sau din voal.

Mi-au atras atentia rochiile de seara cu aplicatii florale sau decorate cu margele, dar si un frac din lana si doua accesorii statement: un colier supradimensionat si o vesta cu lanturi. 

 

Cele mai remarcate piese au fost cele inspirate din portul popular. Incepand din 5 septembrie, ne vom putea achizitiona din magazinele H&M pantaloni tip itari, ii, veste brodate manual si brauri cu ciucuri. Uimitor, nu-i asa?!



Preturile colectiei sunt mai piperate decat cele cu care ne-am obisnuit pana acum, lucru pe care l-am remarcat inca de la lansarea colectiei H&M S/S 2013. Aceasta schimbare se datoreaza folosirii unor materiale precum pielea, lana, matasea si catifeaua.


Cea de-a doua surpriza pe care am descoperit-o in showroom-ul H&M a fost faptul ca brandul se extinde si in zona de decoratiuni interioare. Iata ce a declarat Evelina Kravaev Söderberg, sefa Departamentului de Design H&M Home: "Sunt atatea moduri de a va pune amprenta stilului personal, de la boemul baroc la minimalismul pur, pana la veselia inimioarelor si a florilor romantice. De asemenea, prin gama noastra de decoratiuni, crearea unui stil unic, extraordinar in locuitţa voastra, devine mult mai la indemana”.

In showroom am putut vedea doar o mica parte din aceasta colectie, asa ca mi-au atras atentia doar cateva fete de perna. Preferatele mele au fost cele din brocart si catifea.




 Iata si alte piese care mi-au placut din colectia AW H&M 2013:




Care sunt produsele voastre preferate?

2 comentarii: