miercuri, 29 mai 2013

Machiaj de vara: candy make-up

Duminica v-am aratat prima mea propunere pentru un make-up de vara: machiajul cu tonuri nude si buze ombre.

Astazi vin si cu cea de-a doua propunere: candy make-up! Un machiaj delicios, viu colorat, care poate pune in evidenta orice culoare de iris.

Pentru a realiza machiajul am ales un fard rose mat si l-am aplicat pe toata pleoapa mobila. Pe arcada am folosit un roz fuchsia si un fard iluminator. La baza genelor inferioare am aplicat un fard turcoaz iar pe mucoasa am folosit doua creioane diferite: turcoaz in coltul extern si alb in coltul intern.

Pe buze am facut un ombre inversat fata de cel de la machiajul nude. De aceasta data am folosit un roz pal la exterior si doar putin roz fuchsia pe mijlocul buzelor.

Iata ce a iesit:






Cum ar arata acest machiaj cu alte culori de iris:




Soap bubbles FUN!

Fotografii realizate de: 
Desidart 

Un comentariu: