duminică, 28 aprilie 2013

Machiaj de primavara pentru toate culorile de ochi

Acest machiaj a fost inspirat din cel mai recent tutorial pe care l-a facut Alina Brailescu pentru Diva Hair. Evident ca nu mi-a iesit asa de bine, insa sunt multumita de rezultat. 

Machiajul este unul colorat, fiind ideal pentru sezonul cald, iar accentul cade pe umbra mov, culoare ce aminteste de frumusetea florilor de liliac.

Produsele cheie pentru realizarea machiajului:
- eyeliner auriu Barry M;
- eyeliner albastru Barry M (Alina a folosit unul mov, insa eu nu aveam);
- un fard galben si unul mov de la Parisax.

Pe scurt: 
- am aplicat fard galbem pe pleoapa mobila;
- pe arcada am folosit fardul mov si l-am intins cu o pensula de blending;
- am trasat o linie de dus albastru pe pleoapa mobila;
- pe jumatatea pleoapei inferioare (incepand din coltul extern) am aplicat tot fard mov. Am folosit o pensula smudge;
- pe cealalta jumatate (pana in coltul intern) am folosit eyeliner auriu.


Iata ce a iesit:





Cum ar arata acest machiaj cu toate culorile de iris:

4 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte bine machiajul! Pozele sunt superbe!!

    Pupici,
    Julie


    The Lovely Darlings


    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, parca pe ochii verzi arata cel mai bine...parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti din ce in ce mai draguta! Iti sta foarte bine blonda. Multa bafta Oana!

    RăspundețiȘtergere