joi, 28 martie 2013

Pantofii nude: modele pentru primavara 2013

Daca ar fi sa aleg o singura pereche de pantofi pe care sa mi-o cumpar in noul sezon, as miza pe cei nude. Ei sunt noii pantofi negri, care se asorteaza la orice tinuta si care pot oferi o doza generoasa de rafinament si senzualitate outfiturilor preferate.

Un alt avantaj pe care il au pantofii nude fata de cei negri este faptul ca alungesc silueta. Fiind intr-o culoarea apropiata de cea a pielii, reusesc sa "pacaleasca" privirea si sa dea senzatia ca ai picioare mai lungi. Daca optezi si pentru un model cu varful ascutiti (se poarta in 2013!), efectul este garantat!

Iata propunerile mele de pantofi nude atat din magazinele de mass-market, cat si din colectiile designerilor romani:

Cei mai frumosi pantofi nude:

Nu am putut sa realizez un top trei, ci un top 4:
Zara 279 lei, Gas 248,99 lei, Coca Zaboloteanu 340 lei si Bershka 219 lei



Cei mai ieftini pantofi nude:
mini PRIX 110 lei, mini PRIX 98 lei, fashion up 185,99 lei

Pantofi nude: designeri romani vs. mass-market
Bata 569,90 lei, il Passo 249 lei si Nissa 369,50 lei vs. Condur by alexandru 369 lei, Lust of Creation 330 lei si PssepartouS 340 lei



Diferentele de pret nu sunt atat de mari, ba din contra, pantofii realizati de designerii romani tind sa fie putini mai ieftini decat cei din mass-market. V-as recomanda sa optati pentru cei facuti pe comanda, insa trebuie sa aveti grija la calapodul lor. Din pacate, desi sunt custom made, poti risca sa cumperi o pereche de pantofi incomozi. Probeaza-i inainte sa-i cumperi, asigura-te ca au protectie la calcai (altfel te vor bate la spate) si pe talpa (altfel vei avea senzatia ca mergi cu niste saboti de lemn).

In ceea ce priveste modalitatile de asortare, recomand trei directii :

All nude - pentru ca tinutele acestea inspira delicatete, indulcesc trasaturile.


Nude&denim
  - pentru ca obtii un outfit atat de versatil, ideal pentru iesirile in oras, pentru birou dar si pentru petrecerile in club.


Nude&neon
- pentru ca echilibeaza outfitul compus dintr-o piesa in nuante aprinse si o pune in evidenta.

Eu ador pantofii nude! Am deja unii cu platforma si varf rotunjit (de la Lust of Creation), insa abia astept sa-mi achizitionez si o perche cu varful ascutit. Voua va plac?

Un comentariu:

  1. Mie imi plac mult cei de aici: http://www.pantofica.ro/pantofi-din-piele-la-comanda/pantofi-de-piele-cu-varf-ascutit-step-up.html , in varianta nude cu varful negru. Mi se par perfecti, iar eu adopt varianta de a face pantofi pe comanda pentru ca port 38.5 si imi este imposibil sa gasesc pantofi care sa imi vina bine.

    RăspundețiȘtergere