luni, 4 martie 2013

It's all about Fe[male] power!

Tricourile au iesit din sfera tinutelor casual. In acest sezon, mai mult ca oricand, le putem asorta la outfituri elegante. Putem opta atat pentru cele simple, cat si pentru cele imprimate cu diverse mesaje sau chiar personaje celebre din desenenele animate. Desi cele cu mesaje au fost preferatele designerilor internationali, in spatiul urban au prins mult mai bine cele cu personajele din filmele de animatie preferate.

Eu am mixat ambele tendinte si am optat pentru un tricou cu Betty Boop si un mesaj sugestiv: Fe[male] Power! Cred ca nu mai este cazul sa spun ca a fost realizat de Mirela Fraser. Tricoul este, cu siguranta, o piesa must-have pentru sezonul cald in care tocmai am intrat.






Am purtat: tricou si fusta Fe[male]
Pantofi miniPRIX
Plic Miss Sixty
Cercei H&M
Echipa:
Designer - Mirela Fraser - Fe[Male]
Make-up – Nhung Bucur
Hair style – Marian Capet
Foto & edit – Vladescu Stefan Lucian

5 comentarii: