vineri, 18 ianuarie 2013

OZ - The ice queen

Nu am mai facut pana acum fotografii in ceata, insa efectul a fost surprinzator. Deoarece era si zapada pe jos, peisajul a devenit aproape insesizabil.

Rochia din aceste fotografii este de la New Yorker. Eram obisnuita sa asociez brandul cu haine casual, sau chiar sport, insa la sfarsitul lui 2012 am participat la un eveniment organizat de ei si am descoperit aceasta rochie din dandeta, delicata si extrem de senzuala. A fost dragoste la prima vedere. Aceasta este, oficial, cea mai scurta rochie din garderoba mea. De aceea, am ales sa o port cu cizme cat mai lungi. Accesoriile cu marcasite, onix si tinte mi-au intregit look-ul cu influente gotice. 

Fotografii realizate de Roxana Arghirescu 

I've never done photos in the fog, but the effect was surprising. Because the snow was on the ground, the landscape has become almost invisible.

The dress in these pictures is from New Yorker. I used to associate this brand with casual or sports
clothes, but at the end of 2012 I attended an event organized by them and I found this delicate and extremely sensual lace dress. It was love at first sight. This is officially the shortest dress in my wardrobe. Therefore, I chose to wear it with long boots. The accessories with marcasite, onyx and studs completed my gothic look.

 


 *Nu uitati sa participati la concursul label.m!

5 comentarii:

  1. wow, foarte "wild" :) iti dau like :) Aa, si Roxanei pt poze, se pricepe ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe pozele, ai iesit grozav! Nu ma pot hotari care imi place mai mult, dar cred ca totusi nr. 5 mi-a furat privirea cel mai des ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci!!! 5 este si una dintre preferatele mele din aceasta postare. Merci inca o data si pentru trucul cu newsletterul!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa rochia! Iar pozele au iesit bestial! <3

    RăspundețiȘtergere