duminică, 16 decembrie 2012

Restaurantul Marchfelderhof - un must-see in Viena

Daca ajungi in Viena si vrei sa traiesti o experienta interesanta chiar si atunci cand iei masa, trebuie sa calci neaparat pragul restaurantului Marchfelderhof. Acesta este situat in afara Vienei, in Deutsch-Wagram, la 30 de minute de mers cu masina. Merita sa faci acest efort!

Trebuie sa mentionez faptul ca nu este un restaurant obisnuit ci mai degraba un restaurant-muzeu, in primul rand pentru ca a fost infiintat inca din 1843, iar in al doilea rand pentru ca in toti acesti ani aici au ajuns numeroase vedete (Richard Burton, Liz Taylor, Richard Gere etc.), presedinti si politicieni. Si poate ca tot nu ar fi fost atat de special daca lucrurile s-ar fi oprit aici, insa exista un obicei care i-a adus restaurantului notorietatea: acela de a lasa suveniruri la plecare. Asa se face ca in Marchfelderhof, oriunde intorci capul ai ceva de descoperit, de admirat, fie ca este vorba despre un tablou, o pictura, un instrument muzical, un accesoriu vintage sau chiar un obiect de imbracaminte.

Nici pe tavan nu poti sa iti "odihnesti" privirea, caci de el atarna o multime de alte obiecte interesante. Ai mai putea crede ca baia este singurul loc unde nu exista "mostre" de istorie, insa nu este asa! La baie m-am simtit ca o adevarata Marilyn Monroe care isi pudreaza nasul in propria cabina, inainte de a-si interpreta rolul intr-un film.


Pe fundal se pot vedea obiectele decorative din baie

De fapt, inca de cand ajungi aici te simti ca o vedeta pentru ca ti se intinde covorul rosu si chiar esti lasat sa tai o panglica de inaugurare, ca si cum ai fi cea mai importanta pensoana care le calca pragul.

In ciuda aspectului de muzeu este, totusi, un restaurant iar meniul nu dezamageste nici el. Preparatele sunt traditionale, insa extrem de bune. Pentru preturi va recomand sa accesati: http://www.marchfelderhof.at/spargel.htm

Pentru mine, aceasta a fost una dintre cele mai frumoase experiente din Viena si nu as ezita niciodata sa mai merg la Marchfelderhof.

Galeria oficiala de fotografii:
http://www.marchfelderhof.at/bildergaler.htm

7 comentarii:

  1. Ce frumos... Chiar e must-see din cate imi povestesti.
    :D
    Ia spune-mi ce-ai mai vazut prin Wien?

    RăspundețiȘtergere
  2. draguta tinuta...te-am vazut zilele trecute pe la Poli prin fata, arati dragut, ca intotdeauna...

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intr-adevar am avut multe drumuri prin zona, saptamana trecuta.

      Ștergere
  3. wow, nu mai am cuvinte! e super tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa transmit asta prin descriere si imagini pentru ca in realitate este minunat!

      Ștergere
  4. Frumos ai reusit sa prinzi esenta. Pentru detalii...trebuie vizitat ! In "umbra" si pe urmele spiritului imparatului Franz Josef si ale imparatesei Sissi.
    Si pozele sunt super, sper sa pui mai multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mi-a placut super mult! Ma bucur ca am mers :) Mai multe poze am pus pe facebook, dar cred ca le-ai vazut deja. Te pup!

      Ștergere