marți, 11 decembrie 2012

Femme Royale by Fe[Male]

Aseara am participat la un eveniment pe care abia il asteptam din 2 motive:
1. Pentru ca a fost organizat de prietena mea Isabel (IB&Elan Team) si ador evenimentele ei :)
2. Pentru ca era vorba despre cea mai noua colectie semnata de Mirela Fraser (Fe[Male]), care imi este tare draga!

Asteptarea a meritat pentru ca noua colectie, Femme Royale, este minunata. Este imposibil sa nu te indragostesti de cel putin o rochie.

Cea care m-a impresionat din primele secunde si care este ideala pentru intampinarea noului an:

Topul 3 continua cu:


Ador firea cameleonica a Mirelei. Reuseste sa surprinda cu fiecare colectie pentru ca sunt atat de diferite stilurile pe care le abordeaza. Rar intalnesti un designer capabil sa faca asta. Colectia Crepuscul, pentru sezonul AW, a mizat pe volumetrii futuriste, pe un croi excentric. In acea colectie am intalnit piese cu care orice fashionista ar reusi sa impresioneze, sa se faca remarcata la Paris, capitala modei - lucru pe care l-am demonstrat atat eu cat si Isabel la PFW spring 2013.

Colectia  Femme Royale, in schimb, contine piese potrivite pentru o categorie mult mai mare de femei. In acest caz am vazut multe piese feminine, glam, spectaculoase. Efectul WOW a fost obtinut prin insertii seducatoare de dantela, prin decupaje provocatoare si aplicatii stralucitoare din paiete sau strasuri care au dat o nota de pretiozitate. Este imposibil sa nu te simti ca o diva in aceste haine, lucru care ma incanta de fiecare data cand vad o colectie care are aceasta "calitate".

Colectia intreaga o puteti vedea AICI.

 Cu frumoasele mele: Mirela Fraser (designer Fe[Male]) si Isabel Buganu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu