sâmbătă, 24 noiembrie 2012

PREVIEW Colectia H&M primavara-vara 2013 - Un amalgam de stiluri

Astazi am fost in showroom-ul H&M sa admir colectia de primavara-vara 2013. In cazul colectiei de barbati lucrurile sunt destul de simple - hainele sunt foarte colorate si se mizeaza pe imaginea unui dandy modern care nu se teme sa poarte costum si papion in miezul zilei. Si face asta pentru ca atat croiurile cat si culorile i-o permit.

In cazul colectiei pentru femei, in comunicatul oficial se mentioneaza, drept sursa de inspiratie, "stilul de viata boem". Eu am reusit sa surprind mai multe influente printre care:

* Influente orientale - reprezentate de rosu sangeriu si orange, petice cu imprimeuri diferite in aceeasi piesa vestimentara, practic, un amalgam de culori, imprimeuri si tesaturi, desavarsite cu diverse accesorii aplicate.

Jacheta 299 euro, fusta 79,95 euro

*Influente boho chic - ii, camasi cu broderii, genti cu franjuri, rochii maxi

Rochie 69,95 euro, fusta 99 euro
*Influente western - ciocate, cravata metalica, blugi cu aplicatii

* Influente military -  multe piese kaki si cu imprimeu de camuflaj

Aceste camasi seamana cu cea pe care am purtat-o in postarea "Army issue".

* Piese moderne, volumetrii si aplicatii actuale care te atrag prin designul neobisnuit. Tot acestea sunt si piesele cu care H&M-ul ne va schimba ideea pe care o aveam pana acum despre brand. In acest caz, atentia pentru detalii si pentru selectia materialelor se va plati destul de scump. Este prima data cand am vazut o piesa H&M, care ajunge sa coste 700, respectiv 1399 lei fara sa fie semnata si de un designer international. Este vorba despre piese din piele (fusta si jacheta). In ciuda calitatii si designului deosebit, nu pot sa spun ca m-ar incanta gandul ca acest brand s-ar putea transforma in Zara.


Fusesem avertizata de faptul ca brandul o sa ridice putin standardele iar acest lucru se va vedea atat in calitatea produselor, cat si in pret, insa cred ca se pierde din vedere un "detaliu" destul de important: exista multe magazine unde gasesti haine frumoase si costisitoare, insa prea putine branduri cu haine moderne si la preturi accesibile. Iar H&M facea parte din aceasta ultima categorie. Mi-ar parea rau sa stiu ca intentioneaza sa treaca in "tabara" adversa...

Dupa fiecare vizita in showroom plec acasa cu un wishlist. De aceasta data am plecat cu gandul la o pereche de cercei iar dupa ce am vazut materialele de presa am mai descoperit o pereche de pantofi pe care nu o vazusem si live.

 Mi-a placut mult si jacheta din piele, cu toate acele detalii de pe umeri si o pereche de manusi rosii.

Voi ce parere aveti despre aceasta colectie si despre faptul ca piesele vor fi mai scumpe decat eram obisnuiti?

5 comentarii:

  1. wow arata grozav! Abia astept sa o vad in magazine ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O doamne, 1400 lei? O.O Da, chiar este un hop mare, de la ce preturi aveai inainte..Adevarul este ca arata superb .. Imi cam place tot ce vad :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ramas socata cand m-am uitat si in lookbook, unde preturile sunt trecute in euro. O sa le adaug si in postare.

      Ștergere
  3. Interesante piese, dar parca in sezoanele trecute erau mai fabuloase...

    mi-a atras atentia setul negru din piele (jacheta si fusta)


    Pupici,
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu nu ai venit din cauza racelii?
      PS: iti statea foarte bine cu fusta cu pene de la Gala Ava :)
      Pup!

      Ștergere