marți, 11 septembrie 2012

Anna Dello Russo pentru H&M - sneak preview

Ieri am fost invitata in showroom-ul H&M sa vad noua colectie de accesorii semnata Anna Dello Russo. Toate arata delicios! Rar ti se poate intampla sa vezi atata extravaganta si opulenta intr-un singur loc! Inainte de a urmari fiecare piesa in parte este bine sa aveti in minte parerea Annei despre accesorii:

"Accesoriile sunt vitale!" spune legendarul simbol al modei "Nu numai ca va permit sa va permit sa va jucati cu moda asa cum va place, oferind tinutelor voastre o nota personala, ci ele sunt totodata un instrument esential pentru reinventarea pieselor din garderoba voastra: adaugati un colier, o bratara si o pereche de cercei, purtati o geanta plic si completati cu o palarie, si iata cum astfel obtineti o noua tinuta. Accesoriile sunt ca vitaminele pentru moda: trebuie sa le consumati din plin."

Vazute toate la un loc pot fi mai greu de "digerat", insa luate separat... este imposibil sa nu reusiti sa va inchipuiti exact la ce tinuta s-ar asorta un colier statement sau o pereche de cercei. De plicurile tip casete nici nu mai vorbim. Preferatul meu este cel turcoaz care va costa 200 de lei. Mi se pare un pret ok daca ne gandim ca unul obisnuit costa peste 100 de lei. 

Am fost surprinsa de preturile pe care le vor avea accesoriile. Ma asteptam sa fie putin mai mici tinand cont de faptul ca nu mai vorbim despre o colectie lansata in colaborare cu o casa de moda celebra, insa Diana (managerul de showroom) mi-a explicat faptul ca pretul este stabilit in functie de calitatea materialelor care este aceeasi fie ca vorbim de Anna Dello Russo sau de Versace. 

Mai exact, vom putea sa cumparam (incepand cu 4 Octombrie) cerceri cu 89 de lei, plicuri cu 200-300 lei, bratari cu 129-199 lei, coliere cu 159-399 lei si incaltaminte cu 599-1299 lei. Cele mai scumpe piese din colectie vor fi doua perechi de cizme peste genunchi de 999, respectiv de 1299 lei. Trolerul, o alta piesa extrem de excentrica, va costa 599 lei.
Iata ce imagini am surprins in showroom-ul H&M cu accesoriile Anna Dello Russo:





FAVORITUL <3<3<3












Pentru cei care nu stiu cine este Anna Dello Russo: editor sef si consultant de creatie al revistei Vogue Japonia.

Fiind in showroom am putut sa admir si viitoarele piese vestimentare si accesorii care vor ajunge in magazin abia peste 1-2 luni. Accesoriile m-au impresionat din nou. La momentul actual nu cred ca exista un alt magazin de mass-market care sa intreaca H&M-ul la capitolul accesorii. Modelele devin din ce in ce mai interesante. Iata care au fost preferatele mele:





5 comentarii:

  1. Foarte frumos, esti o dulce. Locul e impecabil si fermecator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :*! Showroom-ul este divin... de fiecare data plec indragostita de acolo de cate o piesa vestimentara sau de un accesoriu.

      Ștergere
  2. I love you shoes!Great outfit honey!Xoxo
    http://one-girl-one-blog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca nu ne-am intalnit, dar colectia e geniala.
    :D

    RăspundețiȘtergere