marți, 31 iulie 2012

Provocarea Nissa & Bourjois

Saptamana trecuta am participat la un eveniment Nissa alaturi de mai multe bloggerite de moda&beauty. Provocarea la care ne-au supus: sa alegem un produs din magazin si sa-l accesorizam cu un colier realizat de noi. Am avut la dispozitie: hartie, capsator, panglici si mai multe oje Bourjois cu care a trebuit sa vopsim colierele handmade.

Tinand cont ca nu sunt la prima incercare de acest gen m-am simtit ca pestele in apa. Iata ce a iesit:
Dintre toate rochiile elegante am ales-o pe cea mai casual - poate pentru ca imi sta gandul la vacanta iar rochia asta mi se pare ideala pentru o plimbare la malul marii asa ca rezultatul a fost unul boho chic.

Asteptarile au fost destul de mari (pentru ca toate bloggeritele stiau ca am mai facut coliere), insa feed-back-ul primit la final a fost extrem de pozitiv. Voua va place rezultatul?

Organizatorii ne-au prezentat cateva modele din colectia toamna-iarna 2012 si am putut sa admiram si cateva accesorii pe care le-au folosit (minunate!!!)


Si ca tot a venit vorba de provocari si de coliere realizate din materiale neobisnuite...in prezent lucrez la un proiect cu totul si cu totul special asa ca ramaneti cu ochii pe blog pentru ca, in curand, o sa va povestesc mai multe.

* Ii multumesc Evelinei pentru primele 3 fotografii!

2 comentarii: