miercuri, 16 mai 2012

O seara colorata

Desi a fost destul de frig luni seara, Moja a reusit sa ne inveseleasca printr-un eveniment plin de culoare. Locatia a fost si ea una deosebita: showroom-ul designerului de accesorii Carla Szabo, care ne-a cucerit definitiv!



Astazi am mers la un eveniment Valentino si m-am convins de faptul ca imi plac mult mai mult evenimentele mici, intime, unde toata lumea cunoaste pe toata lumea.

Pentru ca a fost un eveniment atat de intim, ne-am simtit ca acasa si am probat noua colectie Moja Essentials. Mie mi-a placut aceasta rochie fuchsia, din voal, cu umeri din piele ecologica. In curand va fi a mea :)

Cu Isabel Buganu - PR Diva Hair





*O sa postez, cat de curand, si cateva imagini de la Valentino cu piesele vestimentare dar mai ales cu accesoriile care mi-au placut.

2 comentarii:

  1. Arati adorabil in rochia asta!! :X Si colierul acela superb.of! Abia astept poze de la evenimentul Valentino!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Oliviana! Vezi ca am facut postarea despre Valentino http://ozfashionista.blogspot.com/2012/05/cum-fost-la-evenimentul-valentino-50-th.html :)

    RăspundețiȘtergere