luni, 14 mai 2012

Cum sa porti un colier statement intr-o tinuta de cocktail

Pentru a ilustra cat mai bine versatilitatea noilor coliere Made by Oz, le-am inclus intr-o serie de tinute, potrivite pentru diverse evenimente. Pentru ca suntem in plin sezon dedicat petrecerilor, am ales o tinuta eleganta, ideala pentru un cocktail.

Tendinta colour-blocking pare sa fie adecvata doar pentru stilul casual sau smart-casual, insa nu este adevarat si am incercat sa demonstrez acest lucru cu tinuta propusa:


 Colier 80 lei

Pentru a da o nota glam intregii tinute, am optat pentru accesorii aurii: bratara Versace pentru H&M, Curea Atelier A!urea si caseta Dasha.ro, demna pentru orice aparitie pe red carpet chiar daca  nu ai un statut de vedeta.
Topul cu peplum poarta semnatura Zellia. I-am vazut creatiile, pentru prima data, la V for Vintage si am ramas placut impresionata.
Am completat tinuta cu o fusta albastra si o pereche de pantofi portocalii care se potrivesc atat cu rujul cat si cu colierul.

Sfatul meu este: Indrazniti sa purtati haine colorate. Acesta este sezonul ideal sa o faceti!

2 comentarii:

  1. Superbe culori!! Ador top-ul cu peplum, iti sta minunat in el si colierul este foarte frumos! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Oliviana! O sa vezi ca si urmatoarele postari vor fi la fel de colorate :*

    RăspundețiȘtergere