luni, 7 mai 2012

Boho-chic story with Caragiale

2012 este un an cu o dubla semnificatie. Mai exact, se implinesc 160 de ani de la nasterea lui Caragiale si 100 de ani de la moartea sa. Desi s-a nascut in satul Haimanale, I.L. Caragiale si-a facut studiile in Ploiesti iar in nuvela Grand Hotel "Victoria Romana" il numeste orasul sau natal. De aceea, Ploiestiul celebreaza acest an cu o serie de evenimente care ii sunt dedicate dar si printr-o statuie in marime naturala care il infatiseaza pe marele scriitor si care a fost amplasata in fata primariei.

Ziua de 30 aprilie am petrecut-o in Ploiesti asa ca nu am ratat ocazia de a face cateva fotografii alaturi de Caragiale. Si pentru ca nu le puteam face oricum, am mers intai la un chiosc de ziare de unde am cumparat Romania Literara.





UPDATE:
Uitasem sa va povestesc despre restaurantul lui Doroftei si despre cat de bine se mananca acolo! Daca as locui in Ploiesti cred ca as manca in fiecare zi acolo pana as testa toate preparatele din meniu. Am comandat un fel principal si un desert si pur si simplu nu am putut sa ma opresc pana nu am mancat tot, iar cat timp am asteptat sa vina comanda am admirat toate celelalte preparate pe care le comandasera cei din jur si toate aratau delicios! Voi ati mancat vreodata acolo?

2 comentarii:

  1. Vai, ce frumoase sunt fotografiile! Aia cu ziarul e cea mai tare :)
    Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai fost pe 30,eu eram acolo pe 22-23 aprilie.:D
    Imi place mult de tot fotografia cu statuia,foarte inspirata!Si da,am mancat si noi la restaurantul lui Doroftei,mereu il recomandam si prietenilor nostri.

    RăspundețiȘtergere