joi, 5 aprilie 2012

Tinuta de la V for Vintage - Dolce Vita

Sambata trecuta am fost la V for Vintage. Pentru prima data s-a desfasurat la Cafe Antipa, locatie care mi-a placut foarte mult si care poate fi ideala pentru iesirile in oras, din sezonul cald (mai ales ca este si aproape de zona unde locuiesc).

Pentru ca dress-code-ul era "dare to wear colors" m-am aventurat in paleta de culori si am ales o tinuta "bombonicioasa" plina de nuante puternice precum, orange, fuchsia si albastru electric. Nu este recomandat sa exagerezi cu nuantele tari asa ca am domolit putin look-ul final  cu rose si crem. Pentru a da o nota de glam intregii tinute am optat pentru accesorii aurii.

Iata ce a iesit:
Obisnuiesc sa ma indragostesc frecvent de genti. Cu aceasta geanta de la Dasha.ro a fost dragoste la prima vedere, anul trecut, cand am si achizitionat-o.
In aceeasi zi in care s-a tinut targul am iesit la plimbare si cu nepotelul meu care mi-a facut o surpriza de proportii si mi-a daruit, pentru prima data, cateva floricele culese chiar de el!

Pentru ca batea vantul foarte tare am purtat peste tinuta de la targ si o geaca din denim.




Nu uitati de concursul Tina R! Mai aveti doar o zi in care va puteti inscrie!

13 comentarii:

  1. Foarte reusit outfit!
    Perfect pentru un inceput de seyon cald.
    Love the colour-blocking trend!

    RăspundețiȘtergere
  2. De mare efect geanta ... citeodata "mushamalele" parca arata mai bine decit pielea ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De foarte multe ori si eu le prefer pe cele din imitatie de piele. La pantofi se simte diferenta dar la genti chiar nu am o fixatie cu cele din piele.

      Ștergere
  3. Outfitul e impecabil,asa cum ne-ai obisnuit deja!Imi plac foarte mult culorile alese(neaparat trebuie sa incerc si eu ceva asemanator),iar geanta e superba!
    Cum sa nu primesti flori de la cel mai simpatic cavaler...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar iti recomand sa incerci sa porti culori vii. O sa te simti si tu bine si vei da o stare placuta si celor din jurul tau.

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu anda, geanta este superba!
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut. O mai poti vedea si in postarea aceasta (ultima fotografie)
      http://ozfashionista.blogspot.com/2011/09/cum-fost-la-workshopul-de-makeup-cu.html

      Ștergere
  5. Eu am cautat gentuta astazi pe dasha.Cred ca e vorba de Lisay,dar aveau pe alte culori (grena si negru,parca).Mi-a ramas gandul la ea...:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anda! Eu am luat-o de anul trecut si nu o mai au. M-am uitat la cea mentionata de tine si seamana dar nu este acelasi model. De regula nu aduc multe genti la acelasi model si se dau foarte repede. Din aceasta cauza nu o mai gasesti. Weekendul acesta sper sa reusesc sa fac fotografii noi in care o sa includ o noua geanta Dasha de care m-am indragostit. Sper sa-ti placa si aceea.

      Ștergere
    2. Oh,multumesc,Oana.AM observat ca nu aduc multe modele,pentru ca mi s-a mai intamplat sa ma hotarasc asupra uneia mai tarziu si sa nu o mai vad in stoc...O sa urmaresc regulat site-ul pana gasesc una la fel de colorata ca cea din fotografiile tale.
      Abia astept postarea din weekend!:*

      Ștergere