luni, 26 decembrie 2011

Tinuta perfecta pentru un Revelion de vis!

Nu stiu cum va imaginati ca va fi petrecerea de Revelion, insa eu imi doresc sa fie una ultra-glam iar tinuta trebuie sa fie una pe masura! Pentru a-mi satisface dorintele am ales "ingredientele" perfecte:

- o rochie albastru electric semnata Bien Savvy (stiati ca Bien Savvy a asigurat unele dintre rochiile Iuliei Vantur din cadrul emisiunii Dansez pentru tine?)
- o pereche de pantofi Pixie Shoes  (Alice) din colectia Holiday Magic!

Coafura este si ea speciala. Imi doream de mult timp sa imi cumpar un buret pentru cocuri (pot sa realizez cu el coafuri retro foarte dragute, inclusiv acel breton fals) si am reusit, in sfarsit, sa imi achizitionez unul. Cu ajutorul lui am reusit sa fac o mini-palarie, falsa, din par.

Aceasta este prima mea propunere pentru tinuta de Revelion. In curand, revin si cu cea de-a doua!

Sper sa va placa fotografiile si povestea din spatele lor:












Fotografiile au fost realizate in Cafepedia, o locatie de care ma leaga amintiri foarte frumoase deoarece aici am organizat primul eveniment Diva Hair cu red carpet!

Foto by Roxana Arghirescu

7 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele si tu! Imi place "teatrul" din penultima poza in mod special ;)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Ne-am chinuit ceva sa iasa acel "teatru" de care spuneai :) dar totul este bine cand se termina atat de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase poze!! Super pantofi iar coafura este inedita! :D:X Imi place asta la tine;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Oana, este superb postul si bineinteles fotografiile sunt nemaipomenite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Oliviana si Cristina! Chiar spuneam si astazi, pe facebook, faptul ca nu stiam ca ma pricep la coafuri pana sa deschid acest blog :) Daaar, exersand... mi-am descoperit si acest talent. Sper sa-l dezvolt si mai mult in 2012. Va pup pe amandoua! Sa aveti sarbatori minunate in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu adevarat perfecta! Imi place mult culoarea rochiei si m-am indragostit de accesorii, dar cel mai mult imi place coafura. Cum ai facut-o?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Monicuzza! Coafura se face foarte simplu. Ai nevoie doar de un burete pentru cocuri si cateva agrafe. O sa postez, cat de curand, un tutorial despre cum se face.

    RăspundețiȘtergere