miercuri, 14 decembrie 2011

Combinatia perfecta de culori

Am ajuns sa ador combinatia de culori rosu&albastru (fara nicio aluzie microbista). Initial am inceput timid: rochie albastru electric+ruj rosu. Acum am ajuns sa combin hainele, in aceste doua culori, fara pic de teama. Atunci cand iti alegi tinutele trebuie sa uiti, sau sa faci abstractie, de anumite prejudecati, sa nu te gandesti "dar ce o sa spuna lumea de pe strada?", de fapt sa nu te intereseze decat strict parerea ta si starea pe care hainele respective ti-o transmit. Si daca tie iti place, o sa se vada asta si o sa placa si altora, garantez!

Este prima data cand incerc aceasta coafura si, in mod miraculos, mi-a iesit din prima si a fost nevoie doar de o agrafa ca sa stea asa.




Unele dintre cele mai frumoase botine vazute in ultima perioada
Iata ce am purtat mai exact:

Sacou British Cuteness by A!urea
Fusta Red Wool by A!urea
Botine Dots by A!urea
Plic Aubergine by Simina Filat pentru A!urea
Brosa Blue Ribbon by A!urea (purtata ca agrafa)

6 comentarii:

  1. Va multumesc dragelor! In curand o sa intru in concediu si o sa am mai mult timp la dispozitie sa pregatesc astfel de postari speciale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superb Oana! o adevarata muza A!UREA. te mai asteptam cu drag pe la noi, caci avem multe delicatese de incercat impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup Cristina! Voi reveni cu drag, oricand, la Atelier A!urea.

    RăspundețiȘtergere