luni, 14 noiembrie 2011

Preview: Colectia Versace For H&M

Astazi am fost sa vad colectia Versace for H&M. Piesele din piele (si cele mai scumpe din colectie) au ramas favoritele mele. Gentile, din pacate m-au dezamagit putin. Sunt realizate stil cosulete deci total impracticabile caci orice ai pune in ele risti sa pierzi. Nu sunt prevazute cu niciun buzunar.

Imi mai place mult si vesta din blana doar ca pretul ei este un mister. Pe site este 229 lei, insa in showroom am vazut 399 lei.


Imi placeau mult botinele. Le-am probat si vin foarte bine pe picior, insa din cauza faptului ca nu au platforma sunt foarte "abrupte" deci nu as rezista sa stau prea mult timp incaltata cu ele desi sunt obisnuita sa port tocuri. Pacata... caci mi le doream :(
Rochia aceasta ramane preferata mea. Costa 999...


Gentile mari sunt mai frumoase dar as fi renuntat la amuletele colorate.
Bratara si inelul imi plac. Sper sa intru in posesia lor :)

Incaltamintea pentru barbati arata foarte bine.
In special acestia:


Si goodies de la Diana:  Pe langa invitatia la eveniment, un nou notebook, o plasuta din material textil si o mapa de presa foarte draguta.

Sunt foarte curioasa cum o sa decurga evenimentul care va avea loc miercuri in magazinul din Baneasa unde ar trebui sa incapa peste 1000 de persoane! Sper sa reusesc sa imi cumpar ceva in toata invalmaseala aceea si sa nu ajungem sa ne batem pe produse :)))

4 comentarii:

  1. Eu de cand am vazut campania pe elle nu am vrut sa ma inghesui acolo. Cred ca o sa fie nebunie si urasc asta. In schimb sunt fericita ca pe 19 nov se deschide H&M si in Sun Plaza, mall situat la 5 min de mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am vazut concursul de pe Elle (pana sa primesc invitatia oficiala) si, desi sansele de castig erau mari fiind 300 de premii nu m-am inscris. Ma gandeam ca nu este tragedie daca nu primesc invitatie caci o sa cheltuiesc mai putin in luna noiembrie :))) Incercam sa privesc partea plina a paharului. Acum ca am primit invitatie... o sa ma duc si, evident ca o sa revin cu poze si impresii de la eveniment. Sunt super curioasa sa vad ce o sa iasa.

    Asa, in general, H&M-ul este unul dintre magazinele mele preferate de haine caci raportul calitate, pret, produse actuale/moderne = foarte, foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pana la urma ce ti-ai luat? :) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. In aceasta seara a fost evenimentul. De la showroom nu poti cumpara din pacate :)Cum a fost la lansarea colectiei Versace pentru H&M poti sa citesti in postarea http://ozfashionista.blogspot.com/2011/11/sa-inceapa-nebunia-numita-versace-for-h.html
    Ce mi-am luat eu... voi dezvalui cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere