miercuri, 23 noiembrie 2011

Gold is my new obsession!

A inceput sa imi placa foarte mult auriul atat in vestimentatie dar mai ales in materie de accesorii! Iar cand fac o astfel de obsesie incepe sa se vada rapid! In privinta piesele vestimentare inca nu am facut investitii prea serioase… insa nu acelasi lucru pot sa spun si despre accesorii.

Totusi, cea mai noua obsesie a mea este o oja aurie pe care mi-am comandat-o si abia astazi a sosit coletul.  O ador! Am incercat-o chiar din seara asta si efectul este uimitor… unghii suflate cu aur!
Nu eram o mare fana a ojei cracked asta si pentru ca pe blogurile de beauty vazusem mai multe exemple neon care nu ma pasioneaza, insa de indata ce am vazut aceasta oja cracked aurie mi-am dat seama ca mi se potriveste! Intentionez sa o port in doua moduri: cu baza nude, asa cum am facut si in aceasta seara, si cu baza neagra pentru un efect ultra-glam!

Cu siguranta nu voi renunta la ea prea curand deoarece se muleaza perfect pe nevoile mele. Din pacate nu am timp suficient sa-mi dau unghiile cu oja (mereu sunt preasata de timp). Aceasta se usura rapid si datorita modelului nu trebuie sa stau cu grija ca se strica si nu este aplicata impecabil. Ba mai mult, nu conteaza nici  cum a fost aplicata
baza din moment ce mai dai acest strat peste.

Cu aceasta postare inaugurez, oficial, o noua categorie de pe blog de review-uri.
Iata rezultatul si o parte din colectia mea de accesorii aurii:





Nu in ultimul rand, imi place la nebunie combinatia de rosu si auriu, desprinsa parca din aparitiile divelor pe covorul rosu.

how do you make gifs

4 comentarii:

  1. Mi-a placut ft mult postul asta!Imi plac la nebunie accesoriile si oja!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur ca ti-a placut! Aseara eram nerabdatoare sa postez din nou pe blog, abia imi facusem unghiile si imi placea la nebunie ce iesise asa ca m-am hotarat sa improvizez putin si, cu ocazia asta, sa inaugurez si noua categorie de pe site :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tari item-urile :D

    Hugs,
    Costin M.

    RăspundețiȘtergere