vineri, 18 noiembrie 2011

Cum a fost la Gala Avanpremiere - Editia a noua

In aceasta seara am participat la Gala Avanpremiere ajunsa deja la editia a noua. Daca la editia trecut DivaHair.ro a fost un simplu partener media la acest eveniment (pe care il consider cel mai important eveniment de moda din Romania), la aceasta ne-am implicat mai mult astfel ca am avut onoarea sa fim singura revista online care a transmis live intregul eveniment. In intervalul 20:30 - 22:00 toti cei care au intrat pe divahair.ro au putut sa vada colectiile celor mai renumiti designeri romani! 

Show-ul a fost transmis si pe ecranele de pe fatada Cocor unde a aparut si logoul Diva Hair. Sper sa reusesc sa intru si in posesia fotografiilor si sa vi le prezint cat mai curand.

In ceea ce priveste colectiile, topul 3, in versiunea mea, este ocupat de Natalia Vasiliev, Iris Serban si Anca & Silvia Negulescu. Mentiunea ii revine unei colectii cu un concept interesant prezentat de Silvia Serban. Practic fiecare piesa se transforma in altceva la o "simpla atingere". O capsa deschisa, un snur desfacut transformau cu totul tinutele prezentate initial. Tot la aceasta colectie mi-au placut mult si accesoriile.

Natalia Vasiliev - "Acvatic Ring"


 Anca si Silvia Negulescu - "Lights Out"


 Iris Serban - "InSide"

 Silvia Serban  - "Dress vs. Attitude"

Iata si cateva fotografii facute dupa eveniment:

Cu Isabel Buganu (cel mai bun PR pe care puteam sa-l avem) si Alin Galatescu (fara de care acest minunat eveniment nu ar fi existat)
 Cu fotograful meu preferat: Andreea Retinschi
 Cu o parte dintre racusoarele mele favorite: Raluca si Gabi + Cristina colega mea de la Diva Hair.ro
 In sfarsit o poza frumoasa cu Lumi!
 
Cu cel mai bun sef pe care puteam sa-l am :) si noua lui achizitie "pimpin`". Acum cred ca v-ati dat seama cu cine am fost la lansarea colectiei Versace for H&M.
Cu Raluca (fost redactor Diva Hair) dar care mi-a ramas prietena
Si detaliu cu accesoriul meu Versace pe care il ador! Mi-am luat si ceva de imbracat asa ca sper sa fac poze cat de curand si cu o tinuta care sa includa noua achizitie.
Update 20 noiembrie:
Tocmai am descoperit si aceste doua fotografii din timpul Galei. Sunt facute de Vali Barbulescu iar eu apar pe fundal :)

 Aici eram si eu cu aparatul pregatit:

2 comentarii:

  1. imi place enorm tinuta ta! foarte inspirata

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Georgi ma bucur ca mi-ai descoperit blogul si, cu aceasta ocazie, si eu pe al tau. Sunt foarte frumoase plicurile tale!

    RăspundețiȘtergere