joi, 8 septembrie 2011

Cum a fost in prima zi la Paris

Asteptam de foarte mult timp sa pun aceasta postare pe blog, insa pur si simplu nu am avut niciun moment de ragaz de cand m-am intors. Este o perioada plin pe plan profesional, organizam o serie de evenimente (o sa va povestesc in zilele urmatoare) si la toate acestea se mai adauga si materialele pe care trebuie sa le fac pentru Diva Hair despre ce s-a intamplat la Pret a Porter-ul de la Paris. Deci, cu alte cuvinte, este HAOS!

Daaar, totul este bine cand se termina cu bine (si sigur se va termina cu bine)!

Revenind la prima zi petrecuta in Paris - a fost plina! Am mers extrem de mult pe jos in incercarea de a vedea cat mai multe obiective turistice principale si de a le poza. Evident ca nu am vrut sa renunt la tocuri (este prima data cand fac acest "experiment" si probabil va fi si ultimul) asa ca nu cred ca mai este nevoie sa povestesc "trairile" care ma incercau la intoarcerea in camera de hotel dupa cate 10-11 ore de mers non-stop :)

Am fost surprinsa sa vad cat de draguti si saritori sunt francezii. O doamna s-a oferit chiar sa dea un telefon la hotelul la care urma sa ne cazam pentru a le cere cateva indicatii despre cum puteam acolo. Multi se opreau din propria initiativa sa ne ajute pentru ca isi dadeau seama ca suntem turisti.

Primul soc l-am avut cand am vazut harta lor de metrou. Aveam senzatia ca este un labirint, insa dupa cele 3 zile petrecute in Paris am ajuns sa iubesc acea harta! Eram pregatita cu o multime de harti care sa ne ajute sa ne deplasam de la un obiectiv turstic la altul, insa dupa jumatate de zi deja nu mai aveam nevoie de ele, ne descurcam doar uitandu-ne pe harta de la metrou. Genial! Plus ca faceam foarte putin dintr-un loc in altul asa ca obiectivul nostru, de a vedea cat mai multe, a fost posibil datorita acelei retele de metrou atat de bine organizata!

Primul obiectiv turistic vizitat a fost Bazilica Sacre-Coeur aici am avut un nou soc: multi negri care jucau alba-neagra, incercau sa vanda o multime de suveniruri dar deveneau destul de agresivi astfel ca toata lumea cam fugea de ei. In scurt timp am aflat ca aveau si de ce sa fuga pentru ca prima fata pe care am fotografiat-o pentru aplicatia de street style Comunitatea Fashionistelor ne-a spus ca tocmai ii furasera banii...



Trecand peste acest incident, in rest a fost minunat! Am mai vizitat in aceeasi zi: Moulin Rouge (la exterior nu este atat de impresionant, insa tare mult mi-ar mai placea sa vad un show Dita Von Teese acolo!), Gradinile Tuileries si Turnul Eiffel. La acest ultim obiectiv am ajuns cumva din "greseala". Voiam sa vedem Louvre in acea seara, insa am gresit directia de mers si ne-am trezit cu turnul Eiffel la orizont. Parea atat de aproape incat ne-am hotarat sa o luam pe jos. Nu a fost deloc aproape, insa pana la urma ne-am bucurat ca l-am prins la inserat pentru ca am putut sa vedem jocul de lumini care il fac sa fie mult mai spectaculos decat in timpul zilei.




In ceea ce priveste experienta culinara... nu prea am avut timp sa profitam de ea asa cum se cuvine din cauza timpului. Am preferat sa mancam de fuga, pe strada, tot felul de sandwichuri (foarte bune!) cu franzelele delicioase, specifice lor. Am mancat si macarons, insa nu am fost prea impresionate (probabil trebuia sa incercam in mai multe locuri) caci aveau mai mult gust de pricomigdale asa ca tot cu gandul la cele de la Madame Lucie am ramas. Am fost surprinse sa vedem ca si la ei sunt considerate dulciuri de fite iar preturile sunt pe masura.

Am mai incercat o delicioasa supa de ceapa frantuzeasca si un piept de pui in crusta dulce cu cartofi si fasole verde:


Iata si alte imagini surprinse in Paris in prima zi:













Maine, la prima ora, veti gasi o postare cu tinuta pe care am purtat-o in prima zi la Paris asa ca nu uitati sa intrati din nou pe blog :)

2 comentarii:

  1. Pff si pe mine m-a panicat harta metroului. Insa imediat am constatat ca este foarte logica si ca este foarte usor de folosit. Imi amintesc ca si eu am cazut in capcana turnului Effel, acesta nefiind deloc aproape de locul in care ma aflam. Asta m-a costat vreo ora de mers pe jos :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact asa am patit si noi! Inseamna ca pe multi i-a pacalit turnul asta :P

    RăspundețiȘtergere