luni, 22 august 2011

OZ la Muzeul Astra

In weekendul petrecut la Sibiu am trecut si pe la Muzeul Astra - mult mai mare si mai frumos decat cel din Bucuresti. Ca sa va faceti o idee, iata cateva paralele:

Muzeul  Satului din Sibiu:

- este unul dintre cele mai mari muzee in aer liber din Romania
- se intinde pe 96 de hectare si este strabatut de 10 km de alei
- are peste 300 de cladiri
- a fost fondat in 1963

Muzeul Satului din Bucuresti:

-  a fost fondat cu 27 de ani mai devreme decat muzeul satului din Sibiu, mai exact in 1936
- se intinde doar pe o suprafata de 12 hectare!
- desi are o suprafata de 8 ori mai mica decat muzeul din Sibiu contine 322 de constructii

Cei care cumparasera bilete la Festivalul Artmania aveau intrare libera (pe baza bratarilor) deci, inca o motiv sa nu-l ratam. 

Iata cateva imagini din cadrul muzeului:


Omul cu cele mai mari maini - ideale pentru olarit


Vesta mea favorita - prima de sus-stanga



Cel mai frumos costum popular! Mi-a placut tot! Cum avea parul prins cu flori, palaria, braul rosu, lungimea fustei... TOT!





Evident ca am facut si eu cateva fotografii:



Si cateva cu o ie proaspat cumparata de mama mea :)



La inceputul lui septembrie am programata o noua escapada, de aceasta data in afara tarii. Abia astept sa va povestesc unde o sa merg si ce o sa fac acolo. Pana atunci pot sa spun ca scurta plecare (de 3 zile) o sa fie pentru business&pleasure.

5 comentarii:

  1. Sibiul e un oras superb, iar Muzeul Satului este, intr-adevar, unul dintre cele mai atragatoare puncte ale sale. Minunate poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. In Sighisoara ai fost Rocs? Este intr-adevar frumos Sibiul dar ADOR Sighisoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur Cristina. Si eu am vazut noile tale poze facute la Cafepedia si sunt superbe. Ma bucur ca ai reusit sa te reintorci acolo si sa faci poze asa cum iti doreai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, desigur ca am fost la Sighisoara :)
    Pentru mult timp Sighisoara a fost orasul meu preferat din Romania, dar asta pana sa ma mut pentru o perioada in Sibiu. Desi am revenit in Brasov, Sibiu va ramane pentru totdeauna orasul meu de suflet...

    RăspundețiȘtergere