luni, 8 august 2011

A doua zi – illy issimo Summer Trip


A doua zi din excursia noastra a inceput cu un mic rasfat culinar: pepene rosu, briose delicioase cu ciocolata (daca ar fi sa aleg intre vanilie si ciocolata as opta mereu pentru prima varianta dar, de aceasta data, nu am putut rezista tentatiei pentru simplul fapt ca aratau extraordinar! Iar gustul a fost pe masura) si un nelipsit illy issimo Cappuccino – favoritul meu dintre toate sortimentele.




Dupa micul dejun a urmat o sedinta foto la hotel de care stiam, insa ceea ce m-a surprins a fost faptul ca aveam rochii special create pentru noi de Rhea Costa. 



Am fost lasate sa ne alegem modelul preferat iar eu am optat pentru o rochie lunga cu un slit provocator. Am fugit apoi in camera sa ne accesorizam tinutele. Majoritatea am optat pentru piese aurii acestea fiind ideale pentru cromatica tinutelor dar si pentru locatia in sine – piscina hotelului.

Am avut inspiratia sa iau cu mine un colier statement, o curea si bratari multiple, toate aurii, care s-au potrivit perfect!  Am improvizat si un coc romantic inspirat din articolul Cum sa obtii rapid 2 coafuri de inspiratie boho. Astfel, in 10 minute, am avut si o coafura care sa-mi completeze look-ul.

Iata cum au iesit pozele:









Dupa sedinta foto ne-am pregatit sa plecam spre Fratelli Beach unde ne-am petrecut, de altfel, fiecare dupa amiaza din aceasta excursie. In ziua respectiva trebuia sa vina si Moby care era cazat in hotel cu noi. Coincidenta a facut ca taxiurile sa intarzie foarte mult astfel ca am dat nas in nas cu artistul. Nu puteam sa ratam ocazia asa ca ne-am facut o poza cu el.
 

Dupa ce ne-am intors de la Fratelli m-am hotarat sa fac o baie in superba piscina de la Arcadia care ma ademenea de atat timp! Diana Enciu m-a ajutat sa “imortalizez” momentul :)

 



Seara s-a terminat, evident, cu o noua runda de distractie la The Mission – concert Suie Paparude & Moby unde am avut bilete VIP.

 


Desi aveam pregatita o tinuta draguta, nu m-am putut bucura prea mult de ea caci a trebuit sa imi pun pe deasupra si o camasa care sa-mi tina de cald aceasta fiind cea mai “groasa” piesa vestimentara pe care o luasem cu mine :)

Foto by iscream

Cititi si cum a fost in prima zi la illy issimo Summer Trip.

2 comentarii:

  1. Mi-a placut tare mult cum ti-ai facut parul pentru sedinta foto! ;) Si imi place cum ai iesit in toate pozele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci sis! Mi-ar fi placut sa poti sa-mi faci si tu poze asa imbracata, la piscina aia superba :) Rochia o am, ca sa putem sa continuam sedinta foto) dar cum facem cu piscina misto?! :p AAAAAAA tocmai mi-a venit o idee geniala :D Nu avem piscina dar avem ceva cel putin la fel de misto :D Iti spun diseara la ce m-am gandit.

    RăspundețiȘtergere