joi, 14 iulie 2011

Alba ca Zapada s-a intors!

Acestea au fost unele dintre primele fotografii pe care le-am realizat pentru blog. Nu stiu de ce dar nu le-am postat pana acum.

Tinuta este una de inspiratie vintage si este formata din cateva piese vestimentare si accesorii achizitionte de pe cateva bloguri de vintage.

Cu aproximativ 3 ani in urma am avut o adevarata obsesie pentru acest stil vestimentar si, atunci, mi-am imbogatit garderoba cu o serie de lucruri care, iata, sunt la fel de minunate si dupa acesti ani. De fapt, asta este farmecul stilului vintage: spre deosebire de alte stiluri, nu se demodeaza cu trecerea anilor.

In par, desi nu se vede foarte bine fiind tot negru, port un pieptan la fel de retro cu o funda din satin. Acest accesoriu a fost un adevarat chilipir cumparat de la Meli Melo. Ador sa gasesc astfel de "mici comori" unde te astepti mai putin. Doar stiti ca sunt amatoare de smart shopping si nu am bucurie mai mare (in materie de shopping) ca atunci cand gasesc ceva minunat la un pret ok :) Asa cum se intampla cu briz-briz-urile, gablonturile sau cum vreti sa le numiti. Evit sa le cumpar din mall-uri, chiar si de la targurile vintage pentru ca nu de putine ori s-a intamplat sa vad lucruri asemanatoare (daca nu chiar identice) in alte magazine no name.







In weekend voi reveni cu o noua postare pe care o planuiesc de cel putin doua saptamani dar pentru care, din pacate, nu am avut timp pana acum. Este o postare speciala, "dedicata" unei noi achizitii, o superba pereche de pantofi de la Il Passo asa ca nu uitati sa-mi verificati blogul si peste cateva zile.

Mai am in plan si alte postari nu atat de stil cat despre hair-style si make-up dar, toate, pe saptamana viitoare :)

5 comentarii:

  1. Awwwwwwww, i love it! Can i eat you please?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D te pup Andreea! Sper sa reusim sa ne revedem cat de curand cu alte proiecte minunate caci avem deja ceva in plan :D Te contactez intr-o saptamana cu ceva concret.

    RăspundețiȘtergere
  3. Very,very cute! Imi place mult de tot stilul acesta si tu esti adorabila!:)

    Pop Culture&Fashion Magic

    Alice&Sara

    RăspundețiȘtergere
  4. Si intr-adevar hainele astea vor avea stil si peste 10 !!!! Foarte frumoasa combinatia asta. Imi place place place! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Alice! Ma gandeam eu ca o sa-ti placa pentru ca esti una dintre primele persoane care au recunoscut valoarea stilului vintage.

    Alina acum am vazut ultima ta postare de pe blog. Super frumoasa gentuta fuchsia! De mult imi caut si eu un plic asemanator :D

    RăspundețiȘtergere