miercuri, 22 iunie 2011

Cum a fost la evenimentul de lansare al Comunitatii Fashionistelor

Nu mi-am putut abtine entuziasmul si bucuria asa ca, desi am dormit ieri doar 4 ore si azi nu am stat o clipa locului si este deja trecut de 12... a trebuit sa postez un prim feed back. Totul a fost minunat! Peste asteptarile noastre. Nu a fost perfect, am intampinat si cateva obstacole dar, pana la urma, totul este bine cand se termina cu bine! Parerile celor prezenti la eveniment chiar m-au uns pe suflet.

Am avut emotii uriase si am trecut prin 1000 de stari, insa tot ce conteaza acum, cu toata oboseala acumulata este faptul ca simt o satisfactie enorma! Sunt mandra de mine, de echipa mea (nu as schimba-o cu nimic!) si nu in ultimul rand de fashionistele mele drage care ne-au fost alaturi in aceasta seara!

Voi reveni cat de curand cu fotografii si mai multe detalii :)
Ps: abia astept sa postez materialul  de prezentare al Comunitatii Fashionistelor de care sunt extrem, dar extrem de mandra. Pe aceasta cale ii multumesc si lui Mihai Adobrica, cel care a pus cap la cap fiecare cadru si care a dat contur acestui frumos material :)

Daaar... este si maine o zi... acum mi-ar prinde bine putin somn :)

Un comentariu:

  1. Abia astept sa primesc si eu filmuletul! A fost intr-adevar superb, m-am simtit bine, foarte frumos! :D

    RăspundețiȘtergere