joi, 31 martie 2011

Tinuta de la V for Vintage - Flower Power

V for Vintage a avut loc in perioada 12-13 martie, la Sala Dalles. Imi plac evenimentele cu dress code, pentru ca ma ajuta sa imi pun la treaba creativitatea chiar mai mult decat de obicei. Asa s-a intamplat si de aceasta data. Initial nu stiam cu ce sa ma imbrac. Primul impuls a fost sa ma duc sa-mi cumpar ceva nou, dar cum incerc sa ma abtin de la cumparaturi inutile si sa fac tot mai des smart shopping, am decis sa folosesc piesele pe care le aveam deja in garderoba. Tinutele cu imprimeu floral ieseau din discutie pentru ca mi se pareau prea banale asa ca am facut o serie de combinatii de piese vestimentare si accesorii iar in final am fost extrem de multumita de rezultat! Pentru a respecta dress-code-ul am ales sa imi pun in piept doua flori decorative, din material textil, una rosie si una roz-pal. Look-ul final a fost tot unul retro (ma simt atrasa de moda anilor `50 pentru simplul fapt ca in acea perioada femeile erau foarte rafinate, elegante si emanau atat de multa feminitate!).

Tinuta respecta mai multe trenduri:

- fusta midi (daca anul trecut s-au purtat fustele mini, in 2011, au reaparut pe catwalk si cele mai lungi); - suprapuneri de curele subtiri - aceasta tentinta poate fi observata in colectiile Alexander McQueen sau Fendi;

- amestec de culori tari (albastru, rosu, mov, visiniu) - aceasta tendinta a fost observata in aproape toate colectiile primavara-vara 2011; - bluza nude (culorile nude au ramas si in tendintele din 2011 ba mai mult, anul acesta, se poarta chiar tinutele all nude).



Bluza (este de fapt un cardigan fara nasturi) o achizitionasem recent din Roma, de la H&M. Desi initial am cumparat-o doar pentru ca se potrivea foarte bine cu un alt tricou pe care il cumparasem, ulterior am descoperit ca este extrem de versatila. Cat de curand voi posta un articol despre "cum sa porti o bluza in 3 moduri diferite" si care face parte tot din strategia de smart-shopping.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu