miercuri, 30 martie 2011

Tinuta de la Absolutely Fabulous - Just in time for Valentine`s Day

Pe 6 februarie a avut loc prima editie, din 2011, a targului de fashion&vintage Absolutely Fabulous. Pentru acest eveniment am ales sa port o tinuta care poate fi usor incadrata atat in stilul office (fiind compusa din culori neutre si piese cheie din acest stil precum camasa alba, sacou si pantaloni negri) cat si in cel old school. Desi am optat pentru o pereche de blugi in partea jos, acestia au fost negri, tocmai pentru a pastra o nota de sobrietate. De acesta data rujul, fuchsia, a fost singura pata de culoare.
La acest eveniment am cunoscut-o pe Ana Morodan de la http://www.highstreetcardigans.com/ - blog pe care il urmaream de ceva timp. Am ramas surprinsa de faptul ca este extrem de sociabila si draguta. Parca ne-am fi cunoscut de-o viata :)
Impreuna cu Alina Tanasa
Impreuna cu Diana Enciu (tare mica mai sunt!)
Pentru ca tinuta nu a fost pusa in valoare atat de bine, in fotografiile realizate la eveniment, am organizat ulterior "o sedinta foto". Cea care ma ajuta de fiecare data la acest capitol este sora mea Roxana. Iata ce a iesit:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu